zelfbouw puch 70 CC k-star foto update p. 10
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
kabel inkorten en op je gashandvat zit een stelnippel en op je carb als het goed is ,kun je toch ook mee stellenbizzkit schreef:heb er nu 1 van een beta ark, ding wert prima, alleen is die 2 meter lang ... het gene wat deze kabel werkend maakt is dat er van die bochten op zitten om hem te spannen, ik kan de kabel inkorten, maar zijn de bochten dan nog bruikbaar?
grt tonny
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja die gele draad is voor je licht en hoeft dus nergens aan vast te zitten, je zou zelfs die hele spoel eruit kunnen slopen. Maar op je condensator ziiten 3 draadjes. 1 gaat naar je bobine, en 1 zwarte gaat naar je contactpuntjes, en die andere zwarte is je uit doe draad. die moet NERGENS contact mee maken, als die tegen massa komt gaan de vonkjes uit. Dus daar kun je een uitknoppie op aansluiten. En dan zou die gewoon moeten vonken als je puntjes open en dicht gaan, Je kan ff schuurpapiertje tussen je puntjes doorhalen om ze mooi vlak te maken.
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Vandaag even niet gekeken naar de ontsteking maar naar de gaskabel. Ik was daar een heel end mee gekomen. ik moest alleen nog een los contact ding er op zetten om hem aan het handvat te bevestigen. Dat was gelukt, toen bleek dat ik was vergeten de kabel verder in te korten.... dus ik dat contact dinger weer af en de kabel ingekort tot de juiste maat, toen is de kabel gaan rafelen. ik probeerde het gerafelde deel er af te knippe maar het kwam neit meer goed, dus nu heb ik de kabel vergald ..... morgen maar weer met de oude proberen. grrr
Bezig met een puch zelf bouw
- cracy frog
Ik ben 16
als je een paar posts geleden goed gelezen had wist je dat al 
Ik zit overdag de hele dag op school, en savonds besteed ik ongeveer een uurtje aan de bike. Ik heb geen haast ofzo
Maar met die gas kabel ben ik inprinciepe alleen gister en een week geleden bezig geweest. Voor de rest zit die ontsteking mij alleen maar tegen te werken. Ik ben opzoek naar een nieuwe. Moet ik dan een complete kopen of in onderdelen? de complete kan ik nergens vinden, of licht dat aan mij? 
Ik zit overdag de hele dag op school, en savonds besteed ik ongeveer een uurtje aan de bike. Ik heb geen haast ofzo
Bezig met een puch zelf bouw
- cracy frog
als je niet duur uit wil zijn voor je ontsteking kijk hier dan even
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=25034
ik rijd hier al 2 jaar mee met veel plezier,en nog nooit defect geweest
grt tonny
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=25034
ik rijd hier al 2 jaar mee met veel plezier,en nog nooit defect geweest
grt tonny