Een goede minibike voor mij!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Tobias..(H)
Een goede minibike voor mij!
Hee,
Wat is nou een goede minibike voor mij? ik zit al weken lang rond te zoeken maar dan heb ik er een maar dan weet ik niet of het goed spul
is of slechte k*t chineese troep. Bijv. Sendai TaiChi zijn er ook weer nagemaakt. En dan word het mij een beetje moeilijk. Dus ik zoek een goede bike. Watergekoeld of luchtgekoeld maakt niet uit. Maar moet zeker boven 70 rijden. En hij mag 400 euro kosten ( het liefst NIEUW )
Mvg,
Tobias
Wat is nou een goede minibike voor mij? ik zit al weken lang rond te zoeken maar dan heb ik er een maar dan weet ik niet of het goed spul
is of slechte k*t chineese troep. Bijv. Sendai TaiChi zijn er ook weer nagemaakt. En dan word het mij een beetje moeilijk. Dus ik zoek een goede bike. Watergekoeld of luchtgekoeld maakt niet uit. Maar moet zeker boven 70 rijden. En hij mag 400 euro kosten ( het liefst NIEUW )
Mvg,
Tobias
- Bram_Snoek
- forum gebruiker
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
Xigh
...
Een bike kan niet te snel zijn voor een beginner. Je moet alleen beetje rustiger er mee omgaan. Dus ga niet eerst allemaal tussenstapjes nemen zoals eerst een chinees en dan een watergekoelde dit is alleen maar geld verspilling. Begin met een watergekoelde. Ik zou zeggen: een Polini 911 Replica. Dan heb je binnen jouw budget nog paar tientjes voor aanpassingen zodat ie helemaal bevalt en dan heb je een goeie bike.
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
ganta
-
Tobias..(H)
- mini-biker15
- forum gebruiker
-
Tobias..(H)