ruud schreef:Zo dat ziet er mooi uit hoor
En hij heeft goede ouders want hij zit mooi in een pak en bescherming zo zie ik het erg graag
Succes op de kartbaan
Jij spreekt al voor mij
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
----------------------------------------------------
leuke om z'on jonge gastjes te zien pocketbiken, knap van hem dat hij al durft rijden. Is precies of hij op een echte motor zit zoals wij op een echte zitten
Das weer leuk om te zien om zo klein manneke op die" voor hem zo" grote machine te zien zitten. Mijn zoontje (Bo) begon ook rond die leeftijd en is nu net 7 en heeft nu toch al een klein prijzenkastje vol en iedere keer als ik kleintjes erop zie rijden dan is het weer genieten geblazen. En Zeker VEILIGHEID voorop.
En oud geleerd......
Vraag me af wat er gebeurd als je je zoontje op zo'n watergekoelde, getunede B1 Replica zet (met 11pk).
Als ie een beetje kan rijden, dan houdt niemand hem bij!
ik denk dat ik wel weet wat er gebeurt als je een vijfjarige op een 11pk en bij 8500toeren vertrekkende bike zet.... en dat is niet veel goeds. Zelfs volwassenen kunnen vaak niet eens met een 11pk bike omgaan laat staan een kind van 5
Mijn mannetje kan sinds kort op mijn blata rep rond rijden en dan nog moet ie niet te ver gaan en dat terwijl hij inmiddels wel wat gewend is want zelf heeft zijn bike zo'n 6pk.
Dus ik zou het niet doen maar ik denk dat geen enkele ouder dat zou doen.