Over 3 dagen moet ik weg. Karel kreeg ook dit berichtje en is nu al weg van de site. Erg jammer!
afschijd www.minibike.nl
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
afschijd www.minibike.nl
Mijn vriend karel komt hier al 2 jaar. Ik ging altijd naar een ander site maar heb me sinds kort hier aangebeld. Ik kreeg laatst een mailtje dat ik me ombeschoft gedroeg. Terwijl ik nog en eens een berichtje had gepost op dit forum. Heb al 5 mailtjes gestuurd naar de beheerder daniel schlingmann of het minibiketeam maar steeds krijg ik geen antwoord.
Over 3 dagen moet ik weg. Karel kreeg ook dit berichtje en is nu al weg van de site. Erg jammer!
-
ganta
, vraag eens aan een admin of dit klopt.. zo nee, dan blijkt wel dat je rivalen heb.. ooit een keer iemand ingehaald watie niet leuk vond?
Trouwens, dat van, : 3 dagen, vind ik ook raar hoor..
als je "geband of gekickt" zou worden, dan doen ze dat denk ik wel gelijk
Trouwens, dat van, : 3 dagen, vind ik ook raar hoor..
als je "geband of gekickt" zou worden, dan doen ze dat denk ik wel gelijk
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Gast
ik zou het niet weten
ben jij het
ben jij zo boos omdat ik gewoon eenmaal harder rijd dan jou en een mooiere minibike heb dan jou. ja de mijne is paars met grijs lekker puuuuuh
ik ga me geen zorgen maken ben niet de enigste dus rijden kan je dan niet:P
ben jij zo boos omdat ik gewoon eenmaal harder rijd dan jou en een mooiere minibike heb dan jou. ja de mijne is paars met grijs lekker puuuuuh
ik ga me geen zorgen maken ben niet de enigste dus rijden kan je dan niet:P
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dit kan NOOIT een bericht van Daniel, of 1 van ons zijn.
Kijk er maar over heen.. en probeer lol te maken op het forum..
Dit is natuurlijk onzin wat iemand heeft verstuurd
Kijk er maar over heen.. en probeer lol te maken op het forum..
Dit is natuurlijk onzin wat iemand heeft verstuurd
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
-
Gast
ik weer
ik ben niet goed in nederlands inmiddels weer erg lang geleden dat ik naar school ben geweest. Ik heb gister een bericht gestuurd naar daan. nog geen antwoord niet echt netjes maar zal nog wel komen. gek dat er ook meredre mensen hier last van hebben gehad. *gaat inmiddels door met posten*
dag luitjes
dag luitjes
-
ganta