ministreetfighter gespoten maar de lak is er weer vanaf

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

blauw wit of groen wit

blauw wit
10
38%
groen wit
16
62%

Totaal aantal stemmen: 26

stonnyt

ministreetfighter gespoten maar de lak is er weer vanaf

Bericht door stonnyt »

er is eidelijk weer goed nieuws over mijn mini.

hij blijft want ik heb een nieuw terein gevonden op op te rijden. maar tevens heb ik ook besloten om het hele project op tegooien. het moet nu een mini streetfighter worden.

zo staat hij nu in de schuur.
alleen nu met een techni gas tek
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de kleuren moet zo worden.

Afbeelding

flour groen
- frame
- velgen
- kapje om het ruitje

mat zwart
- kuip
- zit tank combo

hier een paar ideeen die ik heb om er een streetfighter van te maken

-dubbele schijfrem voor
-mono-arm achter (als dat kan op een chinees)
-onderkuip aan passen tot dit
Afbeelding

maar verder heb ik nog weinig ideeen om het echt op een streetfighter te laten lijken. :D

update 24-05-06
-----------------------------------------------------------------------------------
zo naar lang niks meer van mij gehoord te hebben heb ik weer een update. alleen is deze met zwaar !CENSUUR! nieuws.

giser heb ik allen geschuurt en gespoten. het was vrij mooi geworden. dus ik vanochtend en net nog even alles gemonteerd. zo als altijd bij mij zit dan de hele minibike onder de vette vingers.

dus ik pak een emmer water auto-shampoo en een spons. ik maak ff een lekker sopje en beging te wasse. alles ging goed gen vette vingers meer te zien. ik pak weer schoon water en gooi dit over de mini om het sop weg te spoellen. :evil: SPOEL IK !CENCUUR! NIET ALEEN HET SOP WEG. NEE GAT AL MIJN GELE LAK OOK MOOI MEE. :evil:

het zwart bleef gelukkig wel zitten. maar ik ga van de week maar weer ff gele verf in blik halen en een penseel. dan verf ik hem netjes bij.

dan komen ook de foto's van hoe hij er nu bij staat en hoe hij dan is.
Laatst gewijzigd door stonnyt op wo 24 mei 2006, 12:51, 16 keer totaal gewijzigd.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Ziet er leuk uit!! Ook wat je ermee van plan bent..

Succes..

AE
stonnyt

Bericht door stonnyt »

bedankt

maar met de duurdere onderdelen zal het niet echt snel gaan want ik verdien nog niet bepaalt veel. dus moet ff sparen voor de duure onderdelen.

maar ik hoop alles voor de zomer te hebben.
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

nou voor wat je van plan bent te kopen ben je al een heel eind! :!: cker voor een chineesje
stonnyt

Bericht door stonnyt »

TaiChi16 schreef:nou voor wat je van plan bent te kopen ben je al een heel eind! :!: cker voor een chineesje
ik snap nie echt wat je met een heel eind bedoelt. want ik heb alleen pas een fiets tellertje gekocht. de rest zijn maar plannen. op zich is hij nog helamaal standaart.
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

stonnyt schreef:
TaiChi16 schreef:nou voor wat je van plan bent te kopen ben je al een heel eind! :!: cker voor een chineesje
ik snap nie echt wat je met een heel eind bedoelt. want ik heb alleen pas een fiets tellertje gekocht. de rest zijn maar plannen. op zich is hij nog helamaal standaart.
ik seg tog ook voor wat je VAN PLAN bent te kopen ...
ff lezen hé :wink: ik snap ook wel dat je van een fietscomputertje niet sneller gaat :roll:
stonnyt

Bericht door stonnyt »

okeey ik begrijp het.

1 probleem
vrijdag avond ga ik met wat vriende op een pakeerplaats racejes houden. De meeste gan met een scooter. Ik wil wel een beetje mee komen met hun. Want ja verliezen is niet leuk. nu zou ik in 1á1½ dag mijn mini iets meer vermogen willen geven.

wie kan mij daar mee helpen?
heb er ook een topic over geopend.
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=10238

dus als je mij kan helpen hoor ik graag iets.
stonnyt

Bericht door stonnyt »

zo alweer een paar dingetjes gedaan vandaag. morgen messchien de stickers verweideren. 's avonds racen op pakeerplaats tegen vriende. kan ik meteen zien of ik met hun mee kan komen.
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

tegen echte scooters rijden?...

in ieder geval veel plezier :wink:
mini-biker15
forum gebruiker

Bericht door mini-biker15 »

leuke bike

maarrehm

met klijne bedoelde je zeker kleine?
wilt weer een minibike :P
stonnyt

Bericht door stonnyt »

er komen niet alleen scooters. maar wel veel. ook puchjes en citta's. waar van één citta met vario. een vriend van mij gaat met zijn minicrosser. dus er komt van alles wat. en ja het is to voor de lol dus ik rij gewoon tegen iedereen :lol:
stonnyt

Bericht door stonnyt »

de meeting was mooi.

maar heb nu het volgende probleem. word hij blauw wit of toch groen wit?
en wat met de stickers?
Gast

Bericht door Gast »

als ik jouw was zou ik groen wit doen is mooi en je ziet het bijna niet bij andere bikes
stonnyt

Bericht door stonnyt »

ik vond na wat nadenken het groen wit oon wat meer hebben. dus dat word hem denk maar dan wel fluor groen me wit. zelf ben ik ook al weer begonnen aan een ont werp met stickers. deze is hopelijk morgen af en zal dan hiet ook verschijnen.
stonnyt

Bericht door stonnyt »

de ontwerpen met stickers zij ook af

Afbeelding
de metalic blauw met witte

Afbeelding
de fluor groen met witte

de fluor groen met witte spreekt mij tog net iets meer aan. wat vinde jullie?

(de foto's zijn aanklikbaar voor groter formaat)
Plaats reactie