hij blijft want ik heb een nieuw terein gevonden op op te rijden. maar tevens heb ik ook besloten om het hele project op tegooien. het moet nu een mini streetfighter worden.
zo staat hij nu in de schuur.
alleen nu met een techni gas tek

de kleuren moet zo worden.

flour groen
- frame
- velgen
- kapje om het ruitje
mat zwart
- kuip
- zit tank combo
hier een paar ideeen die ik heb om er een streetfighter van te maken
-dubbele schijfrem voor
-mono-arm achter (als dat kan op een chinees)
-onderkuip aan passen tot dit

maar verder heb ik nog weinig ideeen om het echt op een streetfighter te laten lijken.
update 24-05-06
-----------------------------------------------------------------------------------
zo naar lang niks meer van mij gehoord te hebben heb ik weer een update. alleen is deze met zwaar !CENSUUR! nieuws.
giser heb ik allen geschuurt en gespoten. het was vrij mooi geworden. dus ik vanochtend en net nog even alles gemonteerd. zo als altijd bij mij zit dan de hele minibike onder de vette vingers.
dus ik pak een emmer water auto-shampoo en een spons. ik maak ff een lekker sopje en beging te wasse. alles ging goed gen vette vingers meer te zien. ik pak weer schoon water en gooi dit over de mini om het sop weg te spoellen.
het zwart bleef gelukkig wel zitten. maar ik ga van de week maar weer ff gele verf in blik halen en een penseel. dan verf ik hem netjes bij.
dan komen ook de foto's van hoe hij er nu bij staat en hoe hij dan is.