Hulp nodig

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Hulp nodig

Bericht door Gast »

Ik ben van plan om een mini crosser te gaan maken maar ik zit nu al met een paar problemen want kwil graag eerst even alles uitgedacht hebben voordat ik eraan begin:
1)Wat is een goed frame kijk ik moet dus voor en achter vering hebben en ik weeg zelf 80 Kilo dus het frame moet wel een klap kunnen hebben ik ga er geen meters mee springen ma het moet toch stevig zijn
2)Wat voor vering kan ik het beste gebruiken bv fietsen vering?
3)Wat voor een banden zou ik gebruiken? Banden voor mini crossers kosten 130 euro voor voor en achter (veel te duur dus kank me een mini voor kopen) dus iemand andere sugesties

Als ik dit weet kom ik al een stuk verder maar ik wil het wel zo goedkoop mogelijk houden dus als iemand iets weet zet het dan neer! :D

Grtz
Laatst gewijzigd door Gast op zo 30 apr 2006, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

ja ik heb cker een suggestie, als jij banden koopt voor 130 euro( :? :? ) koop dan gewoon een chinese Minicrosser,,,gebruik die banden...stuur....frame kan eventueel ook nog en dan versterken maar koop aub geen losse banden van 130 euro :shock: je bent gek! :P
Gast

Bericht door Gast »

oeps stuk vergete te typen die banden voor 130 vind ik veel ma ook werkelijk veel te duur dus daarom moet ik andere oplossing voor banden hebben :P
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Ionbrave schreef:oeps stuk vergete te typen die banden voor 130 vind ik veel ma ook werkelijk veel te duur dus daarom moet ik andere oplossing voor banden hebben :P
Wat TaiChi16 zei is wel een goed idee, zo doen ook meerdere zelfbouwers het hier op het forum. En als je dan op dat chinese pretspul bent uitgekeken. Kan je altijd nog beter materiaal maken/kopen.
Gast

Bericht door Gast »

Hoeveel kilo kan zo een ding aan (gwne chinees crosser) want op *geen sponsor* stond max gewicht 70 kilo en zoals k al eerder zei kweeg 80 of is dit te verwaarlozen?
Gast

Bericht door Gast »

Haha ja 130 voor een setje bandjes is wel wat veel... :shock:
ik heb een setje bandjes voor 55 eurie... :roll:
voor en achterband...!! :D
Plaats reactie