Zocchi koppeling

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
SSMichel

Zocchi koppeling

Bericht door SSMichel »

Hallo,

Ik heb voor een vriend een nieuwe koppeling op zijn 49 cc luchtgekoelde chineesje gezet. Het is een zocchi koppeling met beige kleurige koppelingsschoentjes en gele veertjes (2 schoens). Nu heb ik hem wel aardig afgesteld maar hij pakt niet goed. Hij blijft maar slippen, waar kan dit aan liggen? Mijn eigen 'race ' koppeling van 34 euro pakt veel beter en slipt dan ook niet meer als hij aangrijpt.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Mischien de nieuwigheid? zit er nog iets vettigs op de kom/schoentjes,, mischien staat de schoentjes niet allemaal gelijk..
Kan vanalles zijn, Op de ZOEKFUNCTIE, vind je ook wel wat
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

je veertjes staan te strak

draai ze iets losser

linksom..;)
SSMichel

Bericht door SSMichel »

linksom weet ik ook wel... :lol:

Alleen is het wel een probleem dat ze bij 16 mm slippen als hij laat pakt, maar ook bij 19 mm.... Bij 20 mm pakt hij al stationair. Ik ga morgen de koppelingskom en schoentjes ontvetten, hopen dat dat werkt anders weet ik het ook niet.
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

Hallo

Inderdaat even kijken of het niet vet is, en wat ook nog kan is dat de schoentjes aan de oppevlakte (glazig) zijn geworden, dit kan je oplossen door met een fijn schuur papiertje de toplaag even licht op te schuren.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
SSMichel

Bericht door SSMichel »

Ok bedankt! Ben ik ook weer uit de zorgen.
Nickname-42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Nickname-42 »

Hey SSmichel,

Weet jij zo of de zocchi koppelingsbeentjes op de chinese racekoppelings-grondplaat gemonteerd kunnen worden?
Lijkt me fijn om de versleten chinese racekoppeling up te graden met zocchi spul.

Thanks.
Stock Pipe mod. Rear riserplates. BB Headkit. Race koppeling met zocchi veren.
Plaats reactie