Hoi iedereen,
ik had ff een vraag ik ben zo wat aan het rondkijken op internet en op zoek naar polini velgen voor mijn regenbanden.Maar nu vind ik bij hz deze polini velgen:
Er staat bij dat ze voor 911 polini zijn maar nu vraag ik em dus af passen deze dan ook gewoon op mijn gp2 ?
jordy 15 schreef:Zie jij al iemand nmc rijden met chineze velgen ??
Ik trek ze al kapot met mijn blok, kan je nagaan wat die nmc blokkies doen..
Melanie..(r.t.de haan @ forum ofzo) die rijd ook met chineze velgen, en dr zit zat power in dat blokkie!
mjah ik zou tog voor polini velgjes gaan..ben je zeker van de kwaliteit..
en @ blizz wrs gaat niet meer door..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Wat dacht je waar ik mee rijd
Niks mis mee hoor met die chinese velgjes
Nu na een jaar zitten de originele lagers er nog in.
Je moet wel een aantal dingen aanpassen zoals,
afstandbus van de lagers verlengen, 12.9 boutjes gebruiken voor remschijf en tandwiel.
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
Wat dacht je waar ik mee rijd
Niks mis mee hoor met die chinese velgjes
Nu na een jaar zitten de originele lagers er nog in.
Je moet wel een aantal dingen aanpassen zoals,
afstandbus van de lagers verlengen, 12.9 boutjes gebruiken voor remschijf en tandwiel.
Ja ik ga toch liever voor de polini kwaliteit ben niet zo gek van chineze meer
Jeroen bedankt voor de duidelijke uitleg
En even over die wrs lees het forum door dames heren want ik wou idd de wrs gaan kopen dit gaat niet door omdat dat niet gaat wegens overstappen met d elicentie etc en race klasse.Tot in veldhoven allemaal
Ja oke, jullie hebben wel gelijk..
Maar je kan ook de vergeerde velgies treffen.
Zoals ik.. Ik wilde een stukje van de velf af vijlen en ar brak gelijk een stuk van 2 cm uit.
Nu heb ik een heel huis van staal om die randen waar je die bouten indraaid.
En nu houd het wel.
Ik ben het daar niet mee eens..
Moet je maar eens over de standen lopen en vanaf zwolle loopt iedereen al steeds zijn velgen, bandjes te verwisselen zodra je een droge race rijd begint het na 10 ronden al weer te regenen in dit land bewijzen van spreken.... dan worden er al weer regen banden onder gegooid en dan begint de zon weer vol op te schijnen ( dat gedoe met de bandjes zonder velg is veel tijdvretend werk ) en ik spreek uit ervaring het is erg iritant om zonder extra velgen te zitten!
Lelyracing schreef:
( dat gedoe met de bandjes zonder velg is veel tijdvretend werk ) en ik spreek uit ervaring het is erg iritant om zonder extra velgen te zitten!
lol....lezen blijft lastig...
Ik bedoel de keuze tussen chinese of proffesionele velgen...
niet de keuze "wel of geen velgen"!
banden wisselen is praktisch onbegonnen werk......
uiteraard moet je een paar velgen hebben met regenbanden, wil je een beetje snel kunnen wisselen...
maar dan kun je je afvragen of je een paar dure velgen met regenbanden
nodig hebt......naar mijn idee kun je je perfect redden met een paar chinese velgjes met regenbanden.....
hou je toch al gauw zo'n 150 euro in je zak....
ja wim dat ben ik WEER met je eens
Ik heb mijn 1e race dit jaar in zwolle niet kunnen rijden ook de trainingen niet omdat ik gezeik had met dat banden wisselen ik had toen og geen velgen Maar zoals je zegt chinese velgen voldoen in de regen eigelijk goed.Daarom shaf ik die wel aan en dan gooi ik daar me regenbanden maar op.
nou die chinese bende ben ik nu schijtziek, ff een achtertandwiel vastzetten en je draaid zomaar 2 boutjes dol
btw. HZ heeft ze niet meer (heeft iemand een e-mailadres of website van Theo v Hemmen)
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl