Chrome is gewoon grijs met een belichting erop. Je kan het inderdaad maken met die filter die standaard in Photoshop zit, al doen ze het in die tutorial wat onnodig moeilijk. Je moet gewoon met Bas Relief in hetzelfde lijstje als Chrome de laag wat aanpassen. Dan flink de smoothness bij beide omhoog doen en je hebt een prachtig stukkie chroom.
Waar is de goede ouwe tekentijd gebleven, pak gewoon een potlood en een papiertje en ga tekenen.
Ook om even de vocabulaire aan te passsen: een ontwerp is wanneer je iemand de vrije hand geeft en alleen in grote lijnen aangeeft hoe je het hebben wilt.
Het is iets heel anders als jij aan iemand zegt hoe iets gemaakt moet worden, tot in details. Dat is suf hersenloos werk en veel makkelijker dan een ontwerp maken.
Wie krijgt bij wat dan de eer? Het word nu vermoedelijk zo dat wanneer ik een ontwerp maak en jij je rijdende pleepot zo laat spuiten jij tegen iedereen zegt dat je het zelf gemaakt hebt, maar eigenlijk heb je niks anders gedaan dan de scooter kopen en die van de ontwerper naar de spuiter brengen.
Maar goed, ik wil wel een ontwerp maken, maar aangezien er toch gauw een 2 uur werk in gaat zitten vraag ik er 45 euro voor.
Hier heb je een idee van wat er in dat tijdsbestek kan:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... c&start=60