Zo vandaag een geweldig dagje meegemaakt en wat heb ik nog veel te verwerken.Ik heb naast de motogp grid gestaan ik heb manual poggiali gegroet en naast de ducati gestaan van cardoso etc etc.Hier alvast wat voorbeeldjes morgen de rest want ben dood op
Ik vond het jammer dat ik er niet bij was
Maar ik heb het op tv gevolgd , Mooi hoe Hayden voor die paar honderd meter 1ste werd. K'vond het knap dat Rossi toch nog een 8ste plaats behaalde , ondanks zijn arm.
Lopent he joost ik zat op de hoofdtribune dus ik heb alles heel dichtbij kunnen zien.Echt heel opmerkelijk om ineens louis dantin voorbij te zien lopen en jeremy burgess gewoon mannen die je normaal alleen via de buis ziet zie je nu in het echt.Je ogen weten bijna niet waarnaar je moet kijken zoveel is er tezien ( meegerekent de mooie pitpoezen )
De rest van mijn foto,s is hie rte vinden www.picturetrail.com/ruudassen
ja wij ook in de trein de heen weg ging onwijs snel maar de terug weg ging onwijs traag maarja wel gelachen in de trein met mede tt bezoekers.Ook altijd sonde om dan weer naar huis te gaan zo gezellig daar maar goed het was een mooie tt op na de volgende TT
ja ik heb joey ook wel 1 keer ma was moeilijk om die erop te rkijgen want ze gingen best snel voor de camera.Maarja litjens reed erg goed ja denk dat hij meer talent in zich heeft dan we dachten.
Maarja ik heb even gezocht en deze kunnen vinden die ik geschoten heb: