Vastloper of ?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Vastloper of ?
Hoi iedereen,
Ik was net even gaan rijden op een pakeerplaats hier achter en de motor liep hardstikke goed.Opeens kwam een vriend van me langs en daar heb ik even mee staan praten bike uiteraart uitgezet.Toen na een 10 minuten maar naar huis gelopen met de motor, ik liep 10 meter met me knie op het kontje en ineens wil de motor starten zeg je hoort zeg maar het geluid van als je ook aan het trekkoort trekt.Ook het achterwiel is geblokeert iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? Ik heb er pas 1 nieuwe koppeling opgezet en een nieuw koppelingshuis dus.
Alvast bedankt groeten van ruud
Ik was net even gaan rijden op een pakeerplaats hier achter en de motor liep hardstikke goed.Opeens kwam een vriend van me langs en daar heb ik even mee staan praten bike uiteraart uitgezet.Toen na een 10 minuten maar naar huis gelopen met de motor, ik liep 10 meter met me knie op het kontje en ineens wil de motor starten zeg je hoort zeg maar het geluid van als je ook aan het trekkoort trekt.Ook het achterwiel is geblokeert iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? Ik heb er pas 1 nieuwe koppeling opgezet en een nieuw koppelingshuis dus.
Alvast bedankt groeten van ruud
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- Bianchiteamnoord
- forum gebruiker
het gaat niet om of de koppeling nieuw is ruud het gaat erom hoe je hem inrijdt ik kan makkelijk een half jaar met een 2 schoens koppeling doen.
En in plaats van het te gaan vragen kun je ook zelf kijken togh samen met je supermonteur en jij wil togh voor peter sleutelen enzo hoe wil je dat doen als je zelf niet eens naar je motor kan kijken
mzzl
gr. sven #94
En in plaats van het te gaan vragen kun je ook zelf kijken togh samen met je supermonteur en jij wil togh voor peter sleutelen enzo hoe wil je dat doen als je zelf niet eens naar je motor kan kijken
mzzl
gr. sven #94
-
kleine_duivel
- spammer
-
Gast
Ik denk dat er iets tussen je koppeling en je huis zit. Als dit goed klem zit loopt je koppeling niet meer vrij en zal je krukas mee willen draaien. waardoor hij dus aan wil slaan. Draai je koppeling eraf en je zal zien dat er een veertje is gebroken of losgeschoten is.
Suc-6 en laat even weten wat het was.
Groeten Brian
Suc-6 en laat even weten wat het was.
Groeten Brian
-
stefano
Ik voor peter sleutelenBianchiteamnoord schreef:het gaat niet om of de koppeling nieuw is ruud het gaat erom hoe je hem inrijdt ik kan makkelijk een half jaar met een 2 schoens koppeling doen.
mzzl
gr. sven #94
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
-
dm minibike racing #30
hey sven wil je mij er buiten laten im heb al een supermonteur <MIJ ZELF >Bianchiteamnoord schreef:het gaat niet om of de koppeling nieuw is ruud het gaat erom hoe je hem inrijdt ik kan makkelijk een half jaar met een 2 schoens koppeling doen.
mzzl
gr. sven #94
en ruud kijk maar eerst naar je koppeling of het wel allemaal goed zit
-
jeffrey #4
-
stefano
- Bianchiteamnoord
- forum gebruiker
ruud je had het rond gebazuind op veldhoven dat je peter wel zou helpen enzo dat je wel voor hun zou gaan sleutelen, omdat je zelf niet durfde of kon rijden maar wat ik ermee bedoelde net zoals jeff al zei dat je eerst eens dingen zelf moet gaan bekijken en niet altijd zulke simpele dingen moet gaan vragen.
gr sven #94
gr sven #94