Mini bike trek nie door :S

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Mini bike trek nie door :S

Bericht door Gast »

kheb een mini dirt bike. maar hij trek hem nie door.

kgeef gas en dan duurt het egt heel lang voordat je op gang kom, als of ie geen zin heb maar tog doet :S

weet iemand wat het misschien kan zijn ?
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

sproeier uitkuisen, en veertjes van de koppeling eens nakijken, je zult dit probleem veel hebben.... :lol:
Gast

Bericht door Gast »

uitkuisen ? me sproeier heb ik al helemaal schoongemaakt .. veertjes van me koppeling zal ik dan ff nakijken
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Dit is gewoon chineese k*t kwaliteit zet er een bzm koppeling in dat zal enorm helpen
Gast

Bericht door Gast »

kheb zelf nie egt veel verstand maar weet wel waar sommige dingen zitte .. waar zit de koppeling ?
speedydevil

bij je tandwiel
Gast

Bericht door Gast »

tandwiel .. bij me achterband of bij de motor ? kheb een mini dirt bike .. en heb geen versnellingen
speedydevil

Bij je motor daar zitten normaal 4 imbus bouten draai die los en pak het gedeelte waar het tandwiel inzet ervanaf trouwens waar woon je ergens??
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

hier staat aangeduid waar de koppeling zich bevind:

Afbeelding

dit zit van iedere minibike of dezelfde plaats

dit is de koppeling zelf als ze uitgehaald is:

Afbeelding

op de tweede foto kun je 3 veertjes zien, je moet kijken of die drie veertjes nog op de juiste plaats zitten en kijk ook effe na of ze niet beschadigd zijn

als je koppeling nog oke is zou ik je aanraden effe je luchtfilter uit te kuisen, en dan kijken of bougie nog vonkt

succes verder :wink:
Gast

Bericht door Gast »

kwoon in vlaardingen .. oke .. dan ga ik dat morge even proberen ..
perry1990
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

dat is meestal zo hoor bij chineesen eerst rij je 20 meter 20 kmph en dan begintie pas opgang te komen
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Plaats reactie