cab vraagje
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
cab vraagje
wie kan me vertellen wat het voordeel is van een dellorto vergeleken met een bing cab???
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
als mijn bike koud is wil die prima starten(2 meter lopen).
maar als tie warm is wil die niet goed meer starten. want als ik hem aanloop doet tie het alleen als ik vol gas geef. maar dan blijft hij heel laag in toeren, en slaat dan meestal weer af. met half gas wil die niet eens starten.
en als ik hem aan het lopen heb wil die ook niet goed stationair lopen. ik heb de buitengaskabel zover verlengt dat de gasschuif half open is. Alleen dan blijft de motor draaien, maar wel met veel te hoge toeren. als ik de buiten kabel weer iets korten maak, waardoor de gas schuif ongeveer 1 a 2 mm verder dicht gaat slaat de motor meteen af.
maar als tie warm is wil die niet goed meer starten. want als ik hem aanloop doet tie het alleen als ik vol gas geef. maar dan blijft hij heel laag in toeren, en slaat dan meestal weer af. met half gas wil die niet eens starten.
en als ik hem aan het lopen heb wil die ook niet goed stationair lopen. ik heb de buitengaskabel zover verlengt dat de gasschuif half open is. Alleen dan blijft de motor draaien, maar wel met veel te hoge toeren. als ik de buiten kabel weer iets korten maak, waardoor de gas schuif ongeveer 1 a 2 mm verder dicht gaat slaat de motor meteen af.
daar zat ik ook al aan te denken, maar ik heb er ook al een 12 mm carb op gehad en die wou wel goed stationair lopen. Alleen wou die dan niet echt hard lopen en hij trok heel slecht op. bovendien moest ik toen sproeier 86 gebruiken, terwijl ik nu met 15 mm sproeier 82 gebruik. vind ik een beetje vreemd
- John_W
- forum gebruiker
- Contacteer:
Check ff vlakheid van de spruitstukken met lange zijde van schuifmaat, stalen liniaal of een waterpas. Deze zijn allen over het algemeen erg vlak. Zijn ze krom, dan zul je het spruitstuk met een vijl (kruislings) vlak moeten vijlen. Dit is een erg precies karweitje, maar zeker de moeite waard
Geloof er niet in dat de pakking (of vloeibare pakking) alles opvult. Spruitstuk moet gewoon vlak zijn.
succes

Geloof er niet in dat de pakking (of vloeibare pakking) alles opvult. Spruitstuk moet gewoon vlak zijn.
succes
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer: