startproblemen en olie uit uitlaat goedkope chinese crosser
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
startproblemen en olie uit uitlaat goedkope chinese crosser
Mijn zoon heeft veel problemen met zijn nieuwe chinese (volgens mij) midi-bike van 150 euro, is een crossmodel. Als het starten eindelijk eens lukt moet hij op de choke blijven rijden, anders slaat hij af. Stationair schroefje al iets ingedraaid, maar hij loopt alleen op de choke. En roken dat hij doet, nog net geen ruzie gehad met de buren!.
Zelfs nadat de motor uit is druppelt er zwarte olie uit de uitlaat, waar komt die vandaan?
Wie in de buurt van Roermond (Midden-Limburg) kan dat ding misschien eens afstellen want mijn zoon is zeer teleurgesteld, vooral omdat hij er lang voor gespaard heeft.
Please laat iets horen!
Zelfs nadat de motor uit is druppelt er zwarte olie uit de uitlaat, waar komt die vandaan?
Wie in de buurt van Roermond (Midden-Limburg) kan dat ding misschien eens afstellen want mijn zoon is zeer teleurgesteld, vooral omdat hij er lang voor gespaard heeft.
Please laat iets horen!
-
haagsemark
-
Gast
-
speedydevil
-
Gast
Ha Vincent,speedydevil schreef:Kom eens naar de Nedcar in Born kijken we ook direct naar de kleur van de bougi enz.![]()
Groeten vincent
Ik las al een paar keer over Nedcar in Born maar tot nu toe kon niemand mij vertellen wanneer daar gereden wordt.
Weet jij welke dag en tijdstip, kan m'n zoon eens komen met z'n chinese crosser?
Alvast bedankt.
Groeten, Geert.