35 euro voor metaal!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
35 euro voor metaal!
Heej, ik had net gebeld voor metaal, k vroeg naar 3 meter 40x20x2.
'ow, even kijken, ehhh, dat kost dan 35 euro nogwat..."
Dat vond ik nogal, daarom wilde ik vragen waar jullie mataal halen, wat voor metaal en wat jullie er voor betalen, das dan al 35 euro, dan heb ik nog geen plaatstaal voor het zitje, nog geen staal voor de ophanging van het blokje, en nog geen voetsteuntjes(dat is bij elkaat niet zo veel meer maar toch...)
groeten Roy
'ow, even kijken, ehhh, dat kost dan 35 euro nogwat..."
Dat vond ik nogal, daarom wilde ik vragen waar jullie mataal halen, wat voor metaal en wat jullie er voor betalen, das dan al 35 euro, dan heb ik nog geen plaatstaal voor het zitje, nog geen staal voor de ophanging van het blokje, en nog geen voetsteuntjes(dat is bij elkaat niet zo veel meer maar toch...)
groeten Roy
prijs staal
Ga eens bij een metaal-recycling kijken.
Daar betaal je alleen de kilo-prijs voor oud metaal.
Meestal ligt daar wel wat mooi spul.

Daar betaal je alleen de kilo-prijs voor oud metaal.
Meestal ligt daar wel wat mooi spul.

whaha, LOL, maar k ga vandaag proberen wat te maken met het metaal dat ik al heb, 40x25x2.
gewoon uit een deel, dmv V's erin slijpen en dan met een paar electrisch laspunten vast zetten en ik heb al iemand geregeld die gaat het dan MIG lassen voor me, k hoop dat het mooi wordt, ik denk dat ik ook een hele site over het project ga maken..
Groeten roy
gewoon uit een deel, dmv V's erin slijpen en dan met een paar electrisch laspunten vast zetten en ik heb al iemand geregeld die gaat het dan MIG lassen voor me, k hoop dat het mooi wordt, ik denk dat ik ook een hele site over het project ga maken..
Groeten roy