Hallo Allemaal!!
ik heb een minibike, maar tijdens het rijden verzuipt hij dan krijgt hij ook echt geen power meer dus komt hij amper vooruit!
Tijdens het rijden moet ik de SHOKE open hebben staan, anders komt ie helemaal niet voorruit, ik heb gehoord dat je de shoke alleen open moet laten staan als hij koud is, maar als ik hem daarnaar uit zet, dan geeft ie ook geen power.
Dit moet je dan weer regelen met het "Stationair" schroefje (weet de naam niet) even harder laten lopen. Maar ook dan verzuipt hij nog steeds.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, BVD
Kenny
Verzuipen tijdens Rijden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
speedydevil
Weer zo'n beunhaas die niet weet hoe de choke werkt
Nou de choke zet je naar boven om te starten als hij koud dan laat je hem even warm lopen dan zet je de choke naar beneden en ga je rijden.
Die stationair schroef moet je afstellen als je motortje warm is gelopen draai hem zo dat je motortje net niet uitvalt.
Maar zie je die akelige zoeken knop boven aan daar had je het ook kunnen vinden.
Nou de choke zet je naar boven om te starten als hij koud dan laat je hem even warm lopen dan zet je de choke naar beneden en ga je rijden.
Die stationair schroef moet je afstellen als je motortje warm is gelopen draai hem zo dat je motortje net niet uitvalt.
Maar zie je die akelige zoeken knop boven aan daar had je het ook kunnen vinden.