frame hz
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
frame hz
hallo ik ben hier nieuw maar ik had een vraagje over het frame van hz bromshop. wat moet ik hieraan allemaal nog veranderen als ik hem rijdend wil maken, dus moet ik nog dingen aan het frame aanpassen of krijg ik zo het puchblokje erop en de puchnaven. en past hierin een puchvoorvork. sorry als deze vragen eerder zijn gesteld maar ik kan hier geen antwoorden op vinden. en zijn de prijsen die op de website van hz staan nog steeds in guldens. alvas bedankt
ik heb dat frame ook gekocht, en als je het goed bekijkt is 125 euro schandaligveel, wand je blok krijg je er niet fatsoenlijk onder en hangt telaag
je ken er geen bout vanachter in stoppen, maar mot met 2 kleine boutjes, omdat ze de ophanging tussen 2 buizen in hebben gelast
verder mot je nog wat kleine dingen er aan verlassen, zodat je startkabel kan bevestigen. het zelfde geld voor je remschoen of remtang
je ken er geen bout vanachter in stoppen, maar mot met 2 kleine boutjes, omdat ze de ophanging tussen 2 buizen in hebben gelast
verder mot je nog wat kleine dingen er aan verlassen, zodat je startkabel kan bevestigen. het zelfde geld voor je remschoen of remtang