Scooterblok
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Scooterblok
Zijn er ook mensen die van een scooterblok (honda vision of zo) een minibike hebben gemaakt ?
En zo ja kom je dan niet in de probleemen met bochten maken ivm de breete van je blok ?
Groeten Van mij
En zo ja kom je dan niet in de probleemen met bochten maken ivm de breete van je blok ?
Groeten Van mij
scooterblok
Een scooterblok kun je wel gebruiken, MAAR!..... dan moet je wel 2 rechterhanden hebben.
Je moet namelijk het gehele vario gedeelte van het motorblok afzaggen en een andere koppeling rechtstreeks vanaf de krukas monteren.
Deze kopeling is dan van een fabrieks polini minibike en moet je geheel aanpassen.
Je moet namelijk het gehele vario gedeelte van het motorblok afzaggen en een andere koppeling rechtstreeks vanaf de krukas monteren.
Deze kopeling is dan van een fabrieks polini minibike en moet je geheel aanpassen.
ik denk persoonlijk dat je dat dus wel kan laten zitten.Als je de carterkap nou afvreesd aan de achterkant word veel gedaan voor extra koeling.dat is als iets beter in de bochten mischien zelfs de achterste+ onderste hoek van carterhelft plus kap eraf zagen!dan zou je blok onder een heok kunnen hangen of iets grotere bandjes kunnen gebruiken. iig kan je er veel meer snelheid uit kunnen perse dan zon maxihok blok !ik zit er zelf ook nog over na te denken maar eerst me schakel weer restaueren!crashen is niet cool.en dan gaan we weer verder kijken!
Als ik zelf een frame maak, en een scootermotor+vario en de hele rataplan gebruik, en gewoon het 8terste scooterwiel hou, is dit dan makkelijker dan een puch maxi gebruiken? (ik wil eigenlijk zo goed als nix kopen (maar wel voor frame natuurlijk )0
ik wil ook niet mee doen aan races ofzow, maar this gewoon voor de lol
ik wil ook niet mee doen aan races ofzow, maar this gewoon voor de lol