hey
ik kan nu bijna me blok in mijn frame bevestigen, maar hierbij een klein probleempje..
de blokbout, bij het oliegaatje bovenin, de bovenste/achterste blokbout dus........daar heb ik GEEN ruimte, om er een draadpen door te doen...
ivm met de ruimtevoorop, met de bougie, en de positie van de wielen/tandwiel.
Is het mogelijk te racen, met 2 blokbevestigingen, maar dat de hoek waar geen bout inzit, gewoon geklemt tussen de bevestiging zit....
het is na mijn idee stevig genoeg..maar gaan ze hier bij de RAP keuring mee accoord ?...
Is vooral een vraag richting Koen, Joost, Wim, en RPKdude...
Thanxx
Greetz
JW Racing
blok bevestiging
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
blok bevestiging
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Het verdient natuurlijk geen schoonheidsprijs, maar bij de keuring van rap kijken ze daar eigenlijk niet na. Bij de technische keuring bij een nk wedstrijd kijken ze alleen eigenlijk of het veilig is om met je zelfgemaakte mini te rijden, dus kijken ze voornamelijk naar de stepjes, remmen, uitstekende delen en stuurinrichting.
Maar kun er niet wat op verzinnen. Ik zie ook wel eens frames waarbij op die plek er geen lange bout door de ophanging past, maar dan tappen ze draad in het blok waar normaal de bout doorheen loopt en doen ze 2 korte boutjes links en rechts door de ophanging en draaien die dus dan in het blok..
Maak eens een foto ofzo.....
Maar kun er niet wat op verzinnen. Ik zie ook wel eens frames waarbij op die plek er geen lange bout door de ophanging past, maar dan tappen ze draad in het blok waar normaal de bout doorheen loopt en doen ze 2 korte boutjes links en rechts door de ophanging en draaien die dus dan in het blok..
Maak eens een foto ofzo.....
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: blok bevestiging
Untiej Mini Racing schreef:hey
ik kan nu bijna me blok in mijn frame bevestigen, maar hierbij een klein probleempje..
de blokbout, bij het oliegaatje bovenin, de bovenste/achterste blokbout dus........daar heb ik GEEN ruimte, om er een draadpen door te doen...
ivm met de ruimtevoorop, met de bougie, en de positie van de wielen/tandwiel.
Is het mogelijk te racen, met 2 blokbevestigingen, maar dat de hoek waar geen bout inzit, gewoon geklemt tussen de bevestiging zit....
het is na mijn idee stevig genoeg..maar gaan ze hier bij de RAP keuring mee accoord ?...
Is vooral een vraag richting Koen, Joost, Wim, en RPKdude...
Thanxx
Greetz
JW Racing
ik heb in de onderste geen bout zitten!!
Ggrrttzz
Wim
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
klem em er gewoon tussen...de onderste en voorste zitten goed vast..geen enkel probleem:d..
ik wist dattet wel stevig genoeg zou zijn...ma of ze er accoord mee zouden gaan bij de keuring:)..
duS
Thanxx
Greetz
ik wist dattet wel stevig genoeg zou zijn...ma of ze er accoord mee zouden gaan bij de keuring:)..
duS
Thanxx
Greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !