Aangezien Technisch Instituut Sint Jansberg Maaseik een zelfbouw project wil gaan starten,heb ik hier een paar vragen.
Ik heb met mijn leraar metaal overlegt welk frame we zouden kunnen gebruiken we vonden toen allebei het John_W frame zeer mooi en makkelijk in constructie.De bike wordt vervolgens verkocht met hopelijk een beetje winst.Deze winst wordt dan geschonken aan de damiaanactie.
Ik heb toen geprobeerd om op www.zelfbouwbikes.nl de bouwtekening te downloaden en te bekijken echter het bekijken bleek een probleem te zijn.Ik krijg hem maar niet geopend.
Nou had ik een vraag zou iemand hier van het forum de tekening kunnen uploaden en dan hier kunnen plaatsen.Bij voorbaat dank hiervoor.
Ten 2e
Zou ik willen weten wat de prijzen ongeveerzijn van de metaalkokers die gebruikt worden bij het frame.
Zoals:
Kokerprofiel 40 x 20 x 1,5 (wordt gebruikt voor framebuizen, andere maten zijn ook eventueel bruikbaar).
Plaatmateriaal met een dikte van ca 2,5 mm voor het zitje en eventuele steuntjes.
Rechthoekige strip 40 x 6 mm voor de achterasmontage met kettingspanner.
Weet iemand ongeveer hoeveel dit zou moeten kosten?
EDIT:
Nadat Wim met het geweldige idee is gekomen om de metaalkokers te sponseren zijn er meer mensen die volgden.
Lg tweewielers kwam daarna op het idee om een lijstje op te stellen wat voor spullen we nog nodig hebben.
Zo gezegd zo gedaan dus
puchblok
proma circuit ( liefst omgelast en eventuele betaling)
Voorvork b1 rep.
Setje velgen incl. banden
Kappenset
Dit is het zo ongeveer.
Hartelijk dank voor alle steun en hulp by the way