24 september poeldijk
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Bram_Snoek
- forum gebruiker
24 september poeldijk
Hallo
ik ben net terug van poeldijk
en het was voor mij echt een pechdag
in het eerste rondje kwam ik er al achter dat me minibike veel steveel power heeft bij elk dotje gas komt het voorwiel los en door de snelgas grijpt de koppeling bij elk dotje aan
na 5 rondjes reed ik volgas door die snelle bocht bij de start/finish me snelgas blijft hangen en me minibike gaf daardoor nog meer gas ik druk me bijde remmen vol in minibike glijdt weg gevolg ik reed volgas de muur in
linker clip on gebroken kapschade helmschade pakschade en veel pijn in me been
ik kreeg een clip on van iemand anders en repareerde me bike een beetje
dus ik rijdt weg bij de start en na 2 bochten blijft me snelgas weer hangen en me bike ging er weer als een speer van door zonder mij (clip on weer gebroken)
dit was mijn pechdag in poeldijk hoe hadden jullie het?
groetjes Bram
in het eerste rondje kwam ik er al achter dat me minibike veel steveel power heeft bij elk dotje gas komt het voorwiel los en door de snelgas grijpt de koppeling bij elk dotje aan
na 5 rondjes reed ik volgas door die snelle bocht bij de start/finish me snelgas blijft hangen en me minibike gaf daardoor nog meer gas ik druk me bijde remmen vol in minibike glijdt weg gevolg ik reed volgas de muur in
dus ik rijdt weg bij de start en na 2 bochten blijft me snelgas weer hangen en me bike ging er weer als een speer van door zonder mij (clip on weer gebroken)
groetjes Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
17.5mm carb
-
Reijs Racing Team
Re: 24 september poeldijk
Ja bram dan heb je zekker een pech dag.. met mij was het goed gegaan was eerst naar veldhove gegaan maar was veel te nat dus maar door vertrokken naar poeldijk waar dat ik na een paar rondjes mijn tijd al scherper had gesteld 1.6739.. dat was mijn beste tijd tot zover die dag... toen kwam de race achteraan gestart en gelijk met de start al 2e positie heel de wedstrijd 2e gelegen en liep ook steeds verder in op de genen die 1e lach toen nog gevallen samen met de jonge die 1e lacht we botste tegen elkaar op met het gevolg dat mijn motor uitviel en ik hem weer moes starten met het gevolg dat ik zowizo 2e werd..Bram_Snoek schreef:Hallo
groetjes Bram
M.v.G...Mikey..Minibikey..
- Bram_Snoek
- forum gebruiker
- Bram_Snoek
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
-
Reijs Racing Team
- Bram_Snoek
- forum gebruiker
helpt niet hij trekt zelfs me vader nog op het achterwiel als die naar voren leuntkleine_duivel schreef:naar voren leunen?Bram_Snoek schreef:met wat voor tandwielverhouding rijden jullie in poeldijk?
ik moet een kleiner achtertandwiel of voor want me mini wil alleen maar op ze achterwiel rijden![]()
groetjes Bram
ik ga denk ik met een 66 tands achterwiel rijden is die van *geen sponsor* goed?
groetjes Bram
17.5mm carb
17.5mm carb
-
Robin_b1_replica
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
Robin_b1_replica
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
ja, Weeer een poeldijk zondag. En.. het was zoals altijd geslaagd!
lekker me rondjes kunnen rijden, maar wel wat druk met de wat langzamere, dus kon me tijd niet scherp verbeteren en kwam uit op een 1:09. Toen kwam de wedstrijd! Eerst even een warm up lapje en tijdens de warm up viel me bike uit.. (me benzinekraan was nog dicht
)
Toen de start: ik had echt een hele slechte start , maar na een paar bochten kwam ik toch nog best lekker uit de drukte en gepush van iedereen. Mike(2) en Patrick(1) hadden natuurlijk al een gat geslagen. En Ed(3) zat achter hun en daar achter maik(4), toen ik(5) en toen danny (6).
Zo bleef dat even en toen kwam danny mij voorbij en lag ik 6e. Zo was het ook heel de race. In de pits zag ik mijn tijd en dat was : !! 1:08:23 !!
Dus mijn dag kon ook niet meer stuk.
En mijn pa ( de zwarte ridder) was op de brug gevallen en kon niet meer verder rijden
.
We wisten nog niet wie er in team 1 en wie in team 2 kwam voor de wedstrijd van 15 oktober.. nu wel.. team 1= Patrick, ik en rob Team 2: Me pa atse, daan en hans
Dus mijn pa is gedegradeerd naar team 2 ,sorry daddy.
En mike en Patrick.. jullie tijden zijn echt niet normaal man!! maar wel super gedaan
lekker me rondjes kunnen rijden, maar wel wat druk met de wat langzamere, dus kon me tijd niet scherp verbeteren en kwam uit op een 1:09. Toen kwam de wedstrijd! Eerst even een warm up lapje en tijdens de warm up viel me bike uit.. (me benzinekraan was nog dicht
Toen de start: ik had echt een hele slechte start , maar na een paar bochten kwam ik toch nog best lekker uit de drukte en gepush van iedereen. Mike(2) en Patrick(1) hadden natuurlijk al een gat geslagen. En Ed(3) zat achter hun en daar achter maik(4), toen ik(5) en toen danny (6).
Zo bleef dat even en toen kwam danny mij voorbij en lag ik 6e. Zo was het ook heel de race. In de pits zag ik mijn tijd en dat was : !! 1:08:23 !!
Dus mijn dag kon ook niet meer stuk.
En mijn pa ( de zwarte ridder) was op de brug gevallen en kon niet meer verder rijden
We wisten nog niet wie er in team 1 en wie in team 2 kwam voor de wedstrijd van 15 oktober.. nu wel.. team 1= Patrick, ik en rob Team 2: Me pa atse, daan en hans
Dus mijn pa is gedegradeerd naar team 2 ,sorry daddy.
En mike en Patrick.. jullie tijden zijn echt niet normaal man!! maar wel super gedaan
GRC RR
www.johanracing.webs.com
www.johanracing.webs.com
- Bram_Snoek
- forum gebruiker
ik rijdt al met 6/68 denk ik achter is in iedergeval 68
me snelgas ga ik deze week even controleren en ik ga er een rubbertje over doen
een killswitch komt in de toekomst misschien nog eerst maar even alles maken wat nu al kapot is
-clipons
-schijfje wat draait in de koppeling loopt aan na de crash
-tankzit repareren
-wheelieprobleem oplossen
en dan nog even kijken hoe die het op top doet want hij stotterde ook toen ik vol tegen de muur aan ging
een verslag van de vrouw die bij de muur stond
:
hij kwam volgas van de heuvel af op het achterwiel
en toen bleef ze gas hangen hij ging vol in de remmen en toen ging ze bike glijden en gleed het achterwiel onderuit
waarschijnlijk komt de draad te ver uit de hendel en bleef hij daarom hangen
groetjes Bram
me snelgas ga ik deze week even controleren en ik ga er een rubbertje over doen
een killswitch komt in de toekomst misschien nog eerst maar even alles maken wat nu al kapot is
-clipons
-schijfje wat draait in de koppeling loopt aan na de crash
-tankzit repareren
-wheelieprobleem oplossen
en dan nog even kijken hoe die het op top doet want hij stotterde ook toen ik vol tegen de muur aan ging
een verslag van de vrouw die bij de muur stond
hij kwam volgas van de heuvel af op het achterwiel
waarschijnlijk komt de draad te ver uit de hendel en bleef hij daarom hangen
groetjes Bram
17.5mm carb
17.5mm carb
Ook wij waren om half 10 in Veldhoven maar na even over de baan te zijn gelopen en we weinig zin hadden in Minibiking on ice
(want de baan was spekglad) besloten we weer als een speer naar Poeldijk te vertrekken.
11 u waren we weer in westland en nog wel ff de 7tands vervangen voor 6 en Bo kon de baan weer op. Zelf een keer overgeslagen om te rijden.
kwartier later kwam ook Mikey de baan op en reed de tijden waar de snelle jongens van Poeldijk naar toe streven en sommige zelfs alleen van kunnen dromen
want de 1:07 werd al snel een 1:06:... en in de race zelfs een 1:05:74
Mickey je hebt de lat weer erg hoog gelegd voor de boys
maar Klasse hoor Mike we hebben weer genoten
Heb nog ff de beelden thuis bekeken op groot beeld en in slow motion, en de val van jou en Patrick was natuurlijk erg ongelukkig maar ik geloof niet en weet eigenlijk wel zeker dat er geen opzet in het spel was maar het blijft gewoon vervelend en het was in de heetst van de strijd. Maar die tijd van je die pakken ze je niet meer af
Of had iemand het nog in zijn hoofd om die tijd te verbreken
De race bij de kleine mannen was ook spannend want Bo en Camilo moesten na een slechte start erg veel goed maken op de nr 1 Daan, er was erg veel verkeer op de baan en het was moeilijk in halen, Daan had een voorsprong van zo'n 10 sec op Camillo en 13 sec op Bo maar eenmaal los van de groep reden Camillo en Bo het gat naar Daan weer dicht en 1 ronde voor tijd haalde Camilo Daan in en in de laatste Ronde wist ook Bo Daan te passeren. Eindstand: 1e Camilo 2e Bo 3e Daan
Daan was zwaar teleurgesteld maar hij had super goed gereden en de volgende keer is het jou beurt
11 u waren we weer in westland en nog wel ff de 7tands vervangen voor 6 en Bo kon de baan weer op. Zelf een keer overgeslagen om te rijden.
kwartier later kwam ook Mikey de baan op en reed de tijden waar de snelle jongens van Poeldijk naar toe streven en sommige zelfs alleen van kunnen dromen
Heb nog ff de beelden thuis bekeken op groot beeld en in slow motion, en de val van jou en Patrick was natuurlijk erg ongelukkig maar ik geloof niet en weet eigenlijk wel zeker dat er geen opzet in het spel was maar het blijft gewoon vervelend en het was in de heetst van de strijd. Maar die tijd van je die pakken ze je niet meer af
De race bij de kleine mannen was ook spannend want Bo en Camilo moesten na een slechte start erg veel goed maken op de nr 1 Daan, er was erg veel verkeer op de baan en het was moeilijk in halen, Daan had een voorsprong van zo'n 10 sec op Camillo en 13 sec op Bo maar eenmaal los van de groep reden Camillo en Bo het gat naar Daan weer dicht en 1 ronde voor tijd haalde Camilo Daan in en in de laatste Ronde wist ook Bo Daan te passeren. Eindstand: 1e Camilo 2e Bo 3e Daan
Daan was zwaar teleurgesteld maar hij had super goed gereden en de volgende keer is het jou beurt
Steven
-
kleine_duivel
- spammer
als mensen met een modified nmc bike het kunnen , kan jij het ookBram_Snoek schreef:helpt niet hij trekt zelfs me vader nog op het achterwiel als die naar voren leuntkleine_duivel schreef:naar voren leunen?Bram_Snoek schreef:met wat voor tandwielverhouding rijden jullie in poeldijk?
ik moet een kleiner achtertandwiel of voor want me mini wil alleen maar op ze achterwiel rijden![]()
groetjes Bram
ik ga denk ik met een 66 tands achterwiel rijden is die van *geen sponsor* goed?
groetjes Bram