trekstart?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

pimenmerthijn

trekstart?

Bericht door pimenmerthijn »

ik heb een minibike en als ik hem start met de trekstart gaat dat heel zwaar en de trekstart veert niet meer terug ik heb de trekstart eraf gehaald maar ik zie dat het boutje versleten is weten jullie misschien hoe ik dat boutje eraf kan halen?
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Koop gewoon een nieuwe, want dat china spul is allemaal van prul kwaliteit.. Ze kosten denk maar een 10€ :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Subito
Moderator
Moderator
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Re: trekstart?

Bericht door Subito »

pimenmerthijn schreef:ik heb een minibike en als ik hem start met de trekstart gaat dat heel zwaar en de trekstart veert niet meer terug ik heb de trekstart eraf gehaald maar ik zie dat het boutje versleten is weten jullie misschien hoe ik dat boutje eraf kan halen?
met een schroevendraaier :roll:
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
totalegekte
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door totalegekte »

ik heb nog wel een nieuwe voor je

Trekstart hendel

Bericht door Bijlmer G »

yo Ik wou wat vragen over trekstart ik weet best wel wat maar nog niet genoeg :wink: mee maar een ding weet ik niet hoe moet je die standaard trekhendel weg halen :? en dan een nieuwe erop doen reden wrm ik het vraag is omdat ik er een Trekstarter hendel aluminium rood erop wil dien ben bezig met pimpe ook komt er neon op :lol: maar ja ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen alvast bedankt

ps nog een andere vraag ben er tog eenmaal en homie van mij heeft een mini crosser alleen probleem als wij of ik er mee ga rijden en we tanken of staan still begint hij te lekken uit het niets we hebben tank kraan dicht gedrijgt maar hij blijf steed lekker hij lekt uit hij slangetje waar overtollige benzine uitkomt maar hij werkt niet normaal blijft maar lekken kunnen jullie helpen alvast thanx tjowwwwwwww
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

zou je voortaan even met leestekens kunne typen en normaal nederlands. mensen ergeren zich hieraan (ik ook).

probeer hier de mod niet uit te hangen maar kan me hier zo aan ergeren :oops:
Bijlmer G

Bericht door Bijlmer G »

hondaxtreme schreef:zou je voortaan even met leestekens kunne typen en normaal nederlands. mensen ergeren zich hieraan (ik ook).

kill waar heb jij het over. ik vraag gewoon wat en ik praat eenmaal zo. en wh*t th* **** de mod uithang. wat doe ik niet eens. niet ik vraag alleen maar hulp om iemand die me kan helpen met me 2 problemen. wat hebben jullie problemen mee dat ik uit een ghetto buurt kom ofzo uit de bijlmer ben ofzo kom op man. vraag alleen maar wat hulp. en dan kommen jullie al met ik speel die mod uit ik vraag alleen maar hulp. :twisted: :evil: :x d
Minicrosser 15

Re: Trekstart hendel

Bericht door Minicrosser 15 »

Bijlmer G schreef:yo Ik wou wat vragen over trekstart ik weet best wel wat maar nog niet genoeg :wink: mee maar een ding weet ik niet hoe moet je die standaard trekhendel weg halen :? en dan een nieuwe erop doen reden wrm ik het vraag is omdat ik er een Trekstarter hendel aluminium rood erop wil dien ben bezig met pimpe ook komt er neon op :lol: maar ja ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen alvast bedankt

ps nog een andere vraag ben er tog eenmaal en homie van mij heeft een mini crosser alleen probleem als wij of ik er mee ga rijden en we tanken of staan still begint hij te lekken uit het niets we hebben tank kraan dicht gedrijgt maar hij blijf steed lekker hij lekt uit hij slangetje waar overtollige benzine uitkomt maar hij werkt niet normaal blijft maar lekken kunnen jullie helpen alvast thanx tjowwwwwwww

Dan is het benzine kraantje stuk of hij is vies dan lijkt me logisch

Greetz
Joey
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Joey »

Of je klemetje straker zetten of hij is kapot.

Mvg Joey
Suzuki RM125
Afbeelding
Bijlmer G

Re: Trekstart hendel

Bericht door Bijlmer G »

Minicrosser 15 schreef:
Bijlmer G schreef:yo Ik wou wat vragen over trekstart ik weet best wel wat maar nog niet genoeg :wink: mee maar een ding weet ik niet hoe moet je die standaard trekhendel weg halen :? en dan een nieuwe erop doen reden wrm ik het vraag is omdat ik er een Trekstarter hendel aluminium rood erop wil dien ben bezig met pimpe ook komt er neon op :lol: maar ja ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen alvast bedankt

Dan is het benzine kraantje stuk of hij is vies dan lijkt me logisch

Greetz
is goed bedankt ik had nog een vraag. hoe moet je andere hendel erop zettten. wil die standaar hendel eraf.en een alumium trekstarter hendel op doen. kan iemand helpen ?¿?
groeten gio
Minicrosser 15

Je wilt duz 1 andere trekstarter hendel?

Haal de trestarter er even af en rol hem circa 20 cm uit en doe dan het touwtje tussen de bankschroef en dan zit in de midden van de hendel stukje ijzer wip dat omhoog met schroevendraaier en dan doorknippen knoopje uit dat stukje ijzer vandaan halen nieuwe hendel EERSt eromheen en dan even touwtje vast branden met 1 scherp puntje erop en dan stukje ijzer eromheen laten glijden strakke knoop erin en weer in dat stukje ijzer prutesen en dan weet in de trekstarthendel en klaar

Veel succes ermee

Greetz
Bijlmer G

Bericht door Bijlmer G »

Minicrosser 15 schreef:Je wilt duz 1 andere trekstarter hendel?

Haal de trestarter er even af en rol hem circa 20 cm uit en doe dan het touwtje tussen de bankschroef en dan zit in de midden van de hendel stukje ijzer wip dat omhoog met schroevendraaier en dan doorknippen knoopje uit dat stukje ijzer vandaan halen nieuwe hendel EERSt eromheen en dan even touwtje vast branden met 1 scherp puntje erop en dan stukje ijzer eromheen laten glijden strakke knoop erin en weer in dat stukje ijzer prutesen en dan weet in de trekstarthendel en klaar

Veel succes ermee

Greetz
o oke ik zal het probeeren bedankt voor de uitleg.

groeten gio
Minicrosser 15

En is het gelukt??

Greetz
gobert

Bericht door gobert »

Bijlmer G schreef:
hondaxtreme schreef:zou je voortaan even met leestekens kunne typen en normaal nederlands. mensen ergeren zich hieraan (ik ook).

kill waar heb jij het over. ik vraag gewoon wat en ik praat eenmaal zo. en wh*t th* **** de mod uithang. wat doe ik niet eens. niet ik vraag alleen maar hulp om iemand die me kan helpen met me 2 problemen. wat hebben jullie problemen mee dat ik uit een ghetto buurt kom ofzo uit de bijlmer ben ofzo kom op man. vraag alleen maar wat hulp. en dan kommen jullie al met ik speel die mod uit ik vraag alleen maar hulp. :twisted: :evil: :x d
hallo volgens mij is dit een misverstand hoor niemand zegt dat jij de mod uithangt, hondaxtreme heeft het er over dat hij het vervelend vind lezen als je geen leestekens gebruikt, er word niks gezegt over een "ghetto" wijk.
okej het had duidelijker geweest als hondaxtreme "IK" voor zijn zin had gezet, maar als je even leest zie je dat hij dit niet bedoeld. je hoefd je ook niet gelijk aangevallen te voelen. ps ook niet door mij
en sorry dit klinkt ook erg modachtig.

grtz
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

sorry dat ik niet echt heel duidelijk was maar kan me er de T*ring aan ergeren als mensen zonder leestekens enzo typen. zeer irritant om zo te lezen :wink: en wat zeg ik eigenlijk over de bijlmer? niks
Plaats reactie