Tekeningen voor velgen.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Tekeningen voor velgen.
Heeft iemand tekeningen om zelf velgjes te maken voor de minibike. of weet iemand waar ik eventueel tekeningen kan vinden
alvast bedankt
alvast bedankt
bovenstaand bericht is ook van mij. zal me maar eens een keer gaan aanmelden. maar als je die tekeningen hebt zou je ze eens door willen mailen dan mijn mailadres is Bloemkool35@hotmail.com
groetjes maikel
groetjes maikel
velgen
Mijn zelfgemaakte velgen staan op home.student.utwente.nl/m.zeinstra/
Het zijn 6,5 inch velgen en ze bestaan uit drie aluminium delen, ze zijn samen gevoegd door 4mm rvs imbusboutjes.
Als afdichting heb ik O-ringen van een oude vrachtwagen oliefilter gebruikt. (2 stuks per velg)
Het ventiel zit in 1 van de 3 spaken, hier heb ik als afdichting een O-ring van een centrale verwarming gebruikt.
Als iemand belang bij een tekening heeft zie ik dit wel en zal ik deze tekening inscannen en via email toesturen
Vergeet dan niet je email adres erbij te zetten.
PS, let op aluminium op dit formaat is duur.
Ik heb dit aluminium van iemand gekregen en je moet kunnen draaien en freezen.
Het zijn 6,5 inch velgen en ze bestaan uit drie aluminium delen, ze zijn samen gevoegd door 4mm rvs imbusboutjes.
Als afdichting heb ik O-ringen van een oude vrachtwagen oliefilter gebruikt. (2 stuks per velg)
Het ventiel zit in 1 van de 3 spaken, hier heb ik als afdichting een O-ring van een centrale verwarming gebruikt.
Als iemand belang bij een tekening heeft zie ik dit wel en zal ik deze tekening inscannen en via email toesturen
velgjes
ut klinkt mischien bekent mar wil de die ok nar mij sturen (school betaalt)
jeroentje21@hotmail.com
jeroentje21@hotmail.com
Re: velgen
.Ronnie schreef:Mijn zelfgemaakte velgen staan op home.student.utwente.nl/m.zeinstra/
Tekeningen sturen naar een hotmail werkt niet (bestand is te groot), dus gewoon je emailadress vermelden.