Transponders voor het seizoen 2007!

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

minibike#46
forum gebruiker

Transponders voor het seizoen 2007!

Bericht door minibike#46 »

Iedereen die de NMC's dit jaar weer gaan rijden weten ook dat dit jaar iedereen een eigentransponder nodig heeft,geen transponder geen tijden dus ook geen uitslag,als de transponder nou van jezelf geleend of gehuurd is maakt niks uit,zolang die maar voor het hele jaar geregistreerd staat...
De transponders kosten helaas 236 euro maar als je lid van RAP bent kost het je 208 euro,dan is het als nog veel geld,...
Om het betaalbaar te houden worden er een hele partij verhuurd voor 40 euro per seizoen wat mij en waarschijnlijk ook mede minibikers beter uit komen in de portomonnee...
Betaling contant bij aanvang van de eerste wedstrijd a 40euro voor alle
NMC wedstrijden (kwalificatie inbegrepen)
Mocht je je niet kwalificeren voor de wedstrijden dan 5euro voor de
kwalificatiedag...
Voor meer informatie moet je even contact opnemen met andrebrouwers@planet.nl (Brouwers Time Keeping) (Andries op het forum)voor diegene die niet weten wie Andre is,Andre heeft afgelopen jaar en de jaren daarvoor gezorgd voor de tijdwaarneming en doet dit voor de leden om het leuk en betaalbaar te houden zodat iedereen leuk mee kan gaan doen zonder veel geld uit te geven aan een nieuwe transponder... :idea:
De transponders worden gehuurd voor een seizoen en worden s'morgens uitgedeeld en moeten aan het einde van de dag weer ingeleverd worden...

Mvg Ferdi Beeuwkes #46 Puchcup
2e Plaats in het nederlands kampioenschap Puchcup geweld...2006 4e in 2007
DSF-Patrick
forum gebruiker

Bericht door DSF-Patrick »

Zo, ik sta geregistreerd en weet het nummer !
DSF 40cc te koop..
dennis
forum gebruiker
Contacteer:

transponder

Bericht door dennis »

ik heb andre ook gebeld en een transponder geregeld.ik hoorde van hem dat het hard gaat met de verhuur.
dennis
minibike#46
forum gebruiker

Bericht door minibike#46 »

ik heb andre ook gebeld en een transponder geregeld.ik hoorde van hem dat het hard gaat met de verhuur.
dennis
Mooie oplossing van Andre of niet dennis...lijkt mij ook aardig hard gaan ja,anders ben je en dief van je eigen portomonnee,eigen transponder is leuk maar 208 euro is minder leuk :shock:
2e Plaats in het nederlands kampioenschap Puchcup geweld...2006 4e in 2007
dennis
forum gebruiker
Contacteer:

transponder

Bericht door dennis »

ja zeker ik ben er blij mee dat het zo op gelost kan worden.
dennis
paulo
forum gebruiker

Bericht door paulo »

ik heb mijn nummer al 8)
martini mr-r
08/sen open
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

had dit een maand eerder gezegd :cry: ik heb er nu al een gekocht voor dit idioote bedrag.

Gr Jarno #23
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

jarno_blata_23 schreef:had dit een maand eerder gezegd :cry: ik heb er nu al een gekocht voor dit idioote bedrag.

Gr Jarno #23
Sorry Jarno :oops:

Voor de mensen die er nog een willen huren stuur me even een mail andrebrouwers@planet.nl O.V.V naam en klasse.

28-feb. lever ik mijn lijst in bij RAP, hebben zij ook de tijd om alles te verwerken voor de eerste wedstrijd of training.

Groet Andre
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

208 euro (rap prijs) voor een transponder, heeft dit al een scherpje of iets dergelijks, of kan je alleen op internet je tijden nakijken of..??

mag evt. per pb. om voor derest ontoppic te blijven?

Tim
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

andries schreef:
jarno_blata_23 schreef:had dit een maand eerder gezegd :cry: ik heb er nu al een gekocht voor dit idioote bedrag.

Gr Jarno #23
Sorry Jarno :oops:

Voor de mensen die er nog een willen huren stuur me even een mail andrebrouwers@planet.nl O.V.V naam en klasse.

28-feb. lever ik mijn lijst in bij RAP, hebben zij ook de tijd om alles te verwerken voor de eerste wedstrijd of training.

Groet Andre
achja we hebben er nu wel een en die doet het gelukkig ook op de binnenbanen.

Gr Jarno #23
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Transponders voor het seizoen 2007!

Bericht door andries »

minibike#46 schreef:Iedereen die de NMC's dit jaar weer gaan rijden weten ook dat dit jaar iedereen een eigentransponder nodig heeft,geen transponder geen tijden dus ook geen uitslag,als de transponder nou van jezelf geleend of gehuurd is maakt niks uit,zolang die maar voor het hele jaar geregistreerd staat...
De transponders kosten helaas 236 euro maar als je lid van RAP bent kost het je 208 euro,dan is het als nog veel geld,...
Om het betaalbaar te houden worden er een hele partij verhuurd voor 40 euro per seizoen wat mij en waarschijnlijk ook mede minibikers beter uit komen in de portomonnee...
kwalificatiedag...
Voor meer informatie moet je even contact opnemen met andrebrouwers@planet.nl (Brouwers Time Keeping) (Andries op het forum)voor diegene die niet weten wie Andre is,Andre heeft afgelopen jaar en de jaren daarvoor gezorgd voor de tijdwaarneming en doet dit voor de leden om het leuk en betaalbaar te houden zodat iedereen leuk mee kan gaan doen zonder veel geld uit te geven aan een nieuwe transponder... :idea:
De transponders worden gehuurd voor een seizoen en worden s'morgens uitgedeeld en moeten aan het einde van de dag weer ingeleverd worden...

Rijders die nog geen transponder hebben ik heb er nog 15 dus reageer snel op = op

Groet Andre Brouwers
Brouwers timekeeping
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Transponders voor het seizoen 2007!

Bericht door andries »

andries schreef:
minibike#46 schreef:Iedereen die de NMC's dit jaar weer gaan rijden weten ook dat dit jaar iedereen een eigentransponder nodig heeft,geen transponder geen tijden dus ook geen uitslag,als de transponder nou van jezelf geleend of gehuurd is maakt niks uit,zolang die maar voor het hele jaar geregistreerd staat...
kwalificatiedag...

Rijders die nog geen transponder hebben ik heb er nog 15 dus reageer snel op = op

Groet Andre Brouwers
Brouwers timekeeping
nog 10 te gaan
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

heb er nog 7
nog maar 3

nog maar 2 en dan zijn ze op
Pien

transponders

Bericht door Pien »

Even voor alle duidelijkheid.

Renttimes heeft de bestellingen verzameld om zo in een keer de transponders in te kopen om dus zo de transponders tegen een gereduceerde prijs te leveren aan de NK/CUP rijders.
Maandag heeft hij de transponders binnen.
Iedereen heeft een mail gehad hierover (maar door de vragen die ik krijg hierover denk ik niet allemaal gelezen of begrepen) in die mail vraagt hij of hij de transponder mee moet nemen naar de kwalificaties (montage 5 tot max. 10min) of dat men de transponder per post toegestuurd wil hebben.
Dus de mensen die een transponder bij renttimes hebben besteld, geen paniek met de kwalificaties hebben jullie allemaal je eigen
werkende transponder.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

waar dan weer niet aan gedacht is is dat de zelfbou lucht en water niet hoeft te kwalificeren dus ook niet aan wezig daar .
ik neem aan dat alle zelfbouwers de transpnder opgestuurd willen hebben ik wel tenminste .

en bestaat er nou duidelijkheid over het bedrag ???? voor lopig heb ik 248.50 overgemaakt voor de 160 en hoor ik bedragen die een stuk minder zijn .
Plaats reactie