blata 2.5 doet raar. Afstelling?

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

blata 2.5 doet raar. Afstelling?

Bericht door ruud »

Hoi iedereen ik ging toenet op een tereintje rijden met me minibike.
De minibike trok niet zo snel als ie daarvoor deed en op het laatst gaf ik gas en gas toen geen gas meer en ik hoorde dat de motor ineens,zijn toeren ging verhogen toen heb ik de mini stil gezet.Naar huis egaan en de minibike uit elkaar de lucht filter eraf en schoongemaakt in de bezine .Daarna de mini op plaats gestart en toen liep hij en dan geef ik gas en dan slaat ie weer af :evil:
Wat kan het zijn is het een simpel afstellings probleem of wat is er aan de hand.

Ik ben niet zo,n techneut die hier voor gelijk de reden weet daarvoor vraag ik het aan de wat betere minibike kenners.

greetz ruud
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: blata 2.5 doet raar. Afstelling?

Bericht door Wim »

ruud schreef:Hoi iedereen ik ging toenet op een tereintje rijden met me minibike.
De minibike trok niet zo snel als ie daarvoor deed en op het laatst gaf ik gas en gas toen geen gas meer en ik hoorde dat de motor ineens,zijn toeren ging verhogen toen heb ik de mini stil gezet.Naar huis egaan en de minibike uit elkaar de lucht filter eraf en schoongemaakt in de bezine .Daarna de mini op plaats gestart en toen liep hij en dan geef ik gas en dan slaat ie weer af :evil:
Wat kan het zijn is het een simpel afstellings probleem of wat is er aan de hand.

Ik ben niet zo,n techneut die hier voor gelijk de reden weet daarvoor vraag ik het aan de wat betere minibike kenners.

greetz ruud


heb je nog wel voldoende benzine in de tank?


Wim
Gast

Bericht door Gast »

Het klinkt alsof je benzine op is, of dat er geen benzine van de tank naar je carb. komt. :roll:
Gast

Bericht door Gast »

sproeier verstopt lijkt mij
Gast

Bericht door Gast »

Heb je er een ander filter erop gezet?

Het kan zijn dat die te veel lucht krijgt of te kleine sproeier dan.

En als je er nix mee hebt gedaan dan is volgens mij je sproeier verstopt.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

hey iedereen tank zat volledig vol :roll:
ik heb de luchtfilter niet vevangen .

Maar de man van wie ik hem heb gekocht gaat hem helemaal voor me nakijken hij prate ook over dat er iets met de sproeier was.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gesloten