25 februari roozendaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Reijs Racing Team

25 februari roozendaal

Bericht door Reijs Racing Team »

het was een gezellige dag in roozendaal... we hebben lkr kunen rijden.. mijn motor liep niet zo spr goed maar verderest een top dag waarschijnlijk is 1 membraam kapot.. toch nog met me eigen transponder kunen rijden en een hele snelle tijd neer kunen zeten zegen ze daar.. een 36.41 dus ik weet niet wat het baan record daar is maar volgende keer ga ik me daar op voorberijden.. :wink:

M.v.G....Mikey..Minibikey...
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

Goed gedaan Mike maar Arie heeft daar een week of 5 geleden een 32.03 neer gezet. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
audifreakzeeland
forum gebruiker

Bericht door audifreakzeeland »

Ja lekker gereden met de mannen van *geen sponsor* .

Ik was degen op de oranje WRS .

Gr Richard
Reijs Racing Team

De Hakker schreef:Goed gedaan Mike maar Arie heeft daar een week of 5 geleden een 32.03 neer gezet. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

een 32.03 lijkt me sterkt ze zegen daar dat de snelste tijd die daar ooit is gereden met de kart was en dat was 36.24 ofz.. dus lijkt me sterk dat arie 32ers daar rijd.. net of je met 50cc 4sec harder gaat.. hahaha.. :lol:
maarja volgende keer belle we arie wel want ik wil dat dan wel met mijn ijgen :shock: zien... :wink:

M.v.G....Mikey..Minibikey..
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ik denk Mike dat het eraan ligt dat je je bike nog beter moet leren kennen. Arie had toch echt een ronde van 32.3 en dat was het ronde reccord nog niet eens want dat is in handen van Gerry. Arie kwam uit de pits 1 opwarm ronde en hopla daar stond de tijd en meteen daarna ging zijn trekstarter kapot.

ik zou zeggen neem de strijd op tegen Arie en Gerry en je weet het. Maar wat Victor zegt is toch echt waar. Maar de 40 of 50cc maakt niet uit. het ligt hem denk ik dan aan wat anders.

maar nogmaals gerry heeft zoals ik begrepen had het reccord dus spreek hem aan en spreek wat af zou ik zeggen.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

*geen sponsor* Racing Team schreef:
De Hakker schreef:Goed gedaan Mike maar Arie heeft daar een week of 5 geleden een 32.03 neer gezet. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

een 32.03 lijkt me sterkt ze zegen daar dat de snelste tijd die daar ooit is gereden met de kart was en dat was 36.24 ofz.. dus lijkt me sterk dat arie 32ers daar rijd.. net of je met 50cc 4sec harder gaat.. hahaha.. :lol:
maarja volgende keer belle we arie wel want ik wil dat dan wel met mijn ijgen :shock: zien... :wink:

inderdaad mikey nog iets meer gas geven volgende keer.
Ook Mike reed daar een 36,3 toen Gerry baan record zette vorig jaar.

Groet Andre
schroefje

Bericht door schroefje »

Twan schreef:Ik denk Mike dat het eraan ligt dat je je bike nog beter moet leren kennen. Arie had toch echt een ronde van 32.3 en dat was het ronde reccord nog niet eens want dat is in handen van Gerry. Arie kwam uit de pits 1 opwarm ronde en hopla daar stond de tijd en meteen daarna ging zijn trekstarter kapot.

ik zou zeggen neem de strijd op tegen Arie en Gerry en je weet het. Maar wat Victor zegt is toch echt waar. Maar de 40 of 50cc maakt niet uit. het ligt hem denk ik dan aan wat anders.

maar nogmaals gerry heeft zoals ik begrepen had het reccord dus spreek hem aan en spreek wat af zou ik zeggen.

Ik heb het papier hier nog liggen,Maar geen !CENCUUR! gewoon een keer rijden dan met zijn 2e ;) eens en voor altijd klaar :twisted:
Reijs Racing Team

zow zow dus het is echt waar dat arie er een 32er heeft gerden dan kom ik nog heel wat te kort daar.. :cry: :lol: ...Maar we gaan er vaker naartoe.. me bike liep niet optimaal als ik de bocht uit kwam was hij bijna dood(bijna uitgevalle) waarschijnlijk membraam kapot.. maar we komen ckr nog wel 1x daar rijden.. en dan zou het natuurlijk leuk zijn als arie en gerry er ook zijn... kank teminste nog een hoop van leren als hun de strijd aan gaan en ik kan mee vechten.. :wink:

M.v.G...Mikey..Minibikey...
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

ik heb het echt naar me zin gehad,heb zelfs nog met een luc een gevecht gehad alleen jammer dat die super motard's er tussen rijden maar ja. nog paar keer trainen en dan 24 maart kwalificatie :lol: kan niet meer wachten gr jasper
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

eey,

Het was voor mij de 1e keer op deze baan maar ik vind het wel de aller mooiste indoor baan waar ik tot nu toe op gereden heb!
het ging best wel goed alleen waren de Super-Motard's soms best wel irritant.

De bike staat nog niet helemaal goed afgesteld maar hij liep al goed!
Nog een flinke klapper meegemaakt maar daar heb ik gelukkig geen last van gehad! De bike kwam op de dop van het tankje van de waterkoeling neer een ging kapot dus er lag een plasje water op de baan.

Ik vond het erg gezellig en een hele mooie baan en wil er zeker nog vaker gaan rijden! :lol:

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

*geen sponsor* Racing Team schreef:

Hey snotneus...

ik heb daar een dik jaar geleden al eens een ronde record gezet(zoals ik op verschillende banen al heb gezet deze winter , maar daar hoor je mij toch ook niet over), maar ja, ik hang dat niet zo aan de grote klok zoals jij doet, dat boeit ons niet zo erg..btw die tijd van arie klopt wel...

maar je was vandaag toch van harte uitgenodigd in zaltbommel om met ons te komen rijden, maar je koos blijkbaar eieren voor je geld, dus ik zou die grote smoel van jou maar eens dicht houden, ik herinner me nog vaag dat ik je al enkele keren ben tegengekomen op andere banen , en toen droop je ook af, of was dat toen dat je pa met zijn pet in zijn hand stond te zwaaien,( je weet wel wat ik bedoel..)

dus beging al maar te trainen aan die 4 seconden... membraan kapot of niet ( maarja smoesjes heb je altijd.....)

ohja, je bent steeds welkom om met mij te trainen, maar je moet wel tegen een stoot kunnen, vraag maar aan Arie...

afspraak volgende week....?
4 Stroke producer sinds 2003
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

Dank je wel Gerry :oops: :oops: :oops: :oops:ik dacht al waarom ik niet gelooft werd :roll: :roll: :roll: :roll:
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
bps
forum gebruiker

ronderecord

Bericht door bps »

Bij deze uitnodiging voor Mikey Minibikey:

Volgende week zondag 4 maart heb je de kans om het tegen Gerry op te nemen, en zelfs om het ronderecord te verbreken.
Dit in ActionKart Hasselt.

Dus ofwel kom je en kan je eindelijk voor de eerste keer deze winter de strijd aangaan met Gerry. Ofwel kom je niet en verdwijnt hiermee ook je geloofwaardigheid.

Tot ziens volgende week zondag
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

:D :D niet te vergeten , je krijgt ook te maken met Bert, mijne aloude teammaat,concurent en trainingspartner..... die ook voor niks uit de weggaat, heerlijk toch die belgen....

btw, wij doen het allemaal zonder HDremmen,,,, hahahahahaha

ps,was samen met mij ook oud nederlands kampioen
4 Stroke producer sinds 2003
Reijs Racing Team

nou gerry ik zou ook heel graag willen komen maar meschien andere keer.. we hebben voor zaterdag al afspraken.. dus ik kan niet komen.. andere keer dan.. als het beter uit komt het geld groeit tenslote niet op onze rug.. we hebben zondag getraint dinsdag zondag en toen weer zondag... dus ja.. word beetje te veel.. ik kan trouwens normaal niet elk weekend want me ouders zijn gescheiden.. van daar... maar ik wil graag 1x langs komen.. om tege jou te rijden gerry en dat geval van de pet in de ring gooien.. :roll: ik snap hem nog steeds niet maar ik heb toen in breda wel degelijk tegen jou gereden en toen ging iedereen hard of ging je toen niet vol uit..???
maar ik zal je vast nog wel 1x op een baan zien.. en tegen jou rijden...

M.v.G....Mikey..Minibikey...
Plaats reactie