Blata elite WR een goed instap model?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
bjorn015
Blata elite WR een goed instap model?
Is de blata elite wr een goed instap model om mee te rijden met het nk?
-
kleine_duivel
- spammer
Re: Blata elite WR een goed instap model?
tuurlijk?waarom niet?bjorn015 schreef:Is de blata elite wr een goed instap model om mee te rijden met het nk?
maar misschien is het verstandig om iets meer geld neer te tellen,en een wrs te halen?
grotere remschijven,ander koppelingshuis, en nog meer leuke dingen!
gr. Tim,
-
bjorn015
oke daar zal ik even aan denken. ik rij nu op een b1 replica beetje oefenen op de banen en wil dan volgend jaar mee gaan doen aan nk .
Maar kan iemand mij nou vertellen hoe dat zit je mag er niks aan opvoeren in de senioren klasse als ik het goed begreep maar mag je bijvoorbeeld wel andere koppeling erin zetten of is dat ook niet toegestaan?
Maar kan iemand mij nou vertellen hoe dat zit je mag er niks aan opvoeren in de senioren klasse als ik het goed begreep maar mag je bijvoorbeeld wel andere koppeling erin zetten of is dat ook niet toegestaan?
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
-
Robin_b1_replica
- paulo
- forum gebruiker
je moet zonder kleren wegen hoeveel je weeg als je onder de 75 kilo weeg dan kom je bij senioren A en als je zwaarder weeg dan 75 kilo kom je bij senioren B en dan moet je met pak gaan wegen als je 90 kilo bent met pak en alles mag jij 8.5 pk rijden maar je moet pas volgende jaar kijken want de regels veranderen elke jaar dusbjorn015 schreef:ja dat is rond de 90
martini mr-r
08/sen open
08/sen open
-
kleine_duivel
- spammer
pak+bike+jezelf+helm+handschoenen+alles wat je verder aan zou hebben geld toch als totaalgewichtpaulo schreef:je moet zonder kleren wegen hoeveel je weeg als je onder de 75 kilo weeg dan kom je bij senioren A en als je zwaarder weeg dan 75 kilo kom je bij senioren B en dan moet je met pak gaan wegen als je 90 kilo bent met pak en alles mag jij 8.5 pk rijden maar je moet pas volgende jaar kijken want de regels veranderen elke jaar dusbjorn015 schreef:ja dat is rond de 90
- paulo
- forum gebruiker
jah okj ook goedkleine_duivel schreef:pak+bike+jezelf+helm+handschoenen+alles wat je verder aan zou hebben geld toch als totaalgewichtpaulo schreef:je moet zonder kleren wegen hoeveel je weeg als je onder de 75 kilo weeg dan kom je bij senioren A en als je zwaarder weeg dan 75 kilo kom je bij senioren B en dan moet je met pak gaan wegen als je 90 kilo bent met pak en alles mag jij 8.5 pk rijden maar je moet pas volgende jaar kijken want de regels veranderen elke jaar dusbjorn015 schreef:ja dat is rond de 90
martini mr-r
08/sen open
08/sen open