Tot mijn grote verbazing stond er ineens een DM replica, deze is qua uiterlijk identiek aan de orginele. Na een paar testrondjes bleek toch dat er het een en ander aan moest gebeuren qua fijnafstelling, maar zeker de moeite waard om deze bike eens te bekijken.
Er waren vandaag ook weer de nodige problemen met de watergekoelde motoren, wat vlak voor de pauze heeft geleid tot een waterspoor van een paar meter op het rechte stuk. Wederom zeer gevaarlijk dus.
Doordat het het laatste uur wat rustiger begon te worden hebben we Nicky Heuts nog een paar nuttige tips kunnen geven, wat achteraf zeer de moeite waard bleek te zijn. Houd deze meid maar goed in de gaten heren, ze gaat als een raket
Een minpuntje van vandaag was het feit dat er door 2 personen zeer gevaarlijk werd gereden. Deze zijn hier ook over aangesproken en ik hoop dat ze zich aan de baanregels houden. Gevaarlijk rijgedrag en opdringerig gedrag zodat anderen zenuwachtig worden en onderuit gaan kan op onze baan niet.
Al met al was het vandaag een rustige en geslaagde dag waar mijn ook eens wat tijd had om met elkaar te praten.
Volgende datum in Echt is op Zondag 29 april , aanvang 09.30 uur
m.v.g. Rob