15-4 PKE Echt

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Contacteer:

15-4 PKE Echt

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Het was vandaag echt een hele gezellige dag. Aangezien vanmorgen al behoorlijk wat zon te bespeuren was zijn er in totaal toch nog een 25 rijders geweest. We begonnen met de beginners-heat van 10 minuten. Tijdens deze heat bleek de baan erg leeg te zijn. Na overleg met verschillende langzame deelnemers hebben we daarom dan ook besloten om de baan gewoon open te stellen voor alle rijders, zonder tijdlimiet. Het was dus een komen en gaan van bikes op de baan, het ene moment lekker druk met flinke competities, daarna weer wat rustiger dat benut werd om een beetje te testen.
Tot mijn grote verbazing stond er ineens een DM replica, deze is qua uiterlijk identiek aan de orginele. Na een paar testrondjes bleek toch dat er het een en ander aan moest gebeuren qua fijnafstelling, maar zeker de moeite waard om deze bike eens te bekijken.

Er waren vandaag ook weer de nodige problemen met de watergekoelde motoren, wat vlak voor de pauze heeft geleid tot een waterspoor van een paar meter op het rechte stuk. Wederom zeer gevaarlijk dus.

Doordat het het laatste uur wat rustiger begon te worden hebben we Nicky Heuts nog een paar nuttige tips kunnen geven, wat achteraf zeer de moeite waard bleek te zijn. Houd deze meid maar goed in de gaten heren, ze gaat als een raket :lol:

Een minpuntje van vandaag was het feit dat er door 2 personen zeer gevaarlijk werd gereden. Deze zijn hier ook over aangesproken en ik hoop dat ze zich aan de baanregels houden. Gevaarlijk rijgedrag en opdringerig gedrag zodat anderen zenuwachtig worden en onderuit gaan kan op onze baan niet.

Al met al was het vandaag een rustige en geslaagde dag waar mijn ook eens wat tijd had om met elkaar te praten.

Volgende datum in Echt is op Zondag 29 april , aanvang 09.30 uur

m.v.g. Rob
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
nicky heuts
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door nicky heuts »

weer een super leuke dag!!!
en de 29e zal ik er natuurlijk weer bij zijn
laat ik alle tips zien 8)
haha
nog super bedankt ervoor!!! :D

groetjes nicky O:)
jeroen31
forum gebruiker

echt

Bericht door jeroen31 »

jazeker was zeer leuk en nog bedankt voor het lassen
rob bedankt voor de benadering van de dm rep zeker na een fijn afsteling gaat hij een stuk beter lopen
maar ff afwachten groeten jeroen31
rubbol

Bericht door rubbol »

t was een gave dag op de baan kon vandaag voor het eerst mn nieuwe bike proberen,is redelijk goed gegaan de bike gaat sneller dan ik m onder controle kan houden maar goed dat komt vanzelf t was ook maar mn tweede keer,had alleen wat problemen met de koeling maar geen stukken dankzij mn thermometer,

ondanks dit een zeer gave dag heb veel info op kunnen doen en heb dan ook net mn bike weer in elkaar koelpoorten uitgeboord in de kop en de cilinder ben benieuwd over 14 dagen

groetjes martin
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

was idd een leuk dagje heb nicky proberen de bochten te leren dus ik voor op daarna achter haar moet zeggen op het rechte stuk weet ze gas te geven alleen het knietje op de grond en dan ben ik bang tot we een harde kluif aan haar gaan hebben.

was zeker een leuk idee voor de baan open te gooien voor iedereen dus gevorderd en beginners bijelkaar en ik moet zeggen ging er gemoeidelijk aan toe

tot de volgende keer
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Plaats reactie