mijn broertje heeft een probleem met zijn blata. het probleem is dat hij bij de bocht uit komen en dan als hij gas geeft dat hij pas heel laat weer optrekt. maar toen de bike nog koud was ging het wel goed. wie weet wat het probleem is? Alvast bedankt.
@ Hayabusa123: maar het heeft toch niks met de stationair sproeier te maken want het gaat erom als hij gas geeft? er zit een dellorto 14mm sha op volgens mij.
Robin_b1_replica schreef:@ Hayabusa123: maar het heeft toch niks met de stationair sproeier te maken want het gaat erom als hij gas geeft? er zit een dellorto 14mm sha op volgens mij.
het is warmer weer dus heeft hij minder nodig
onderin krijgt hij teveel dus verzuipt hij,
maar jij hebt een SHA versie daar zit geen stationair sproeier in,
dus is het denk ik je koppeling.
het gaat niet om mijn bike maar om die van mijn broertje. ikzelf heb een gewone dellorto 14mm erop. maar zou de koppeling dan ietsjes strakker moeten staan want we hadden m iets losser laatst gezet omdat hij pas heel laat aangreep.
een zochi carbon koppeling is beter die kun je verzwaren het verschill merk je snel genoeg wil je meer info bel eens met bert deroue die weet er meer over
dj steef d voor boekingen mini_biker_blata@live.nl of men hyves www.dm-gp1.hyves.nl