het ging hem goed af bij mij iets minder,heb niets anders gedaan dan gesleuteld en met verwoede pogingen van twan hebben we mijn bike niet aan de praat gekregen maarja met de goede tips ga ik maar weer eens aan de slag dus ik zal hem wel aan de praat krijgen.
toen kwam het toppunt van de avond ik vroeg aan twan of die hd remmen echt zow goed waren,nou zeg hij stap op mijn bike en probeer maar,ik verklaarde de goede man voor gek. maar ja hij had me toch overtuigd dus ik met knikkende knieen op zijn bike tja ik moet zeggen die remmen die werkte
verekte goed maar ik was helemaal onder de indruk van die power met hoofdletter p dat die bike had niet normaaaaal alleen een gek zou hier mee kunnen rijden wat een monster.maarja we kunnen twan allemaal en beetje dus we weten hoe hij is (hihihihih)
nogmaals twan bedankt voor je hulp
verder nicky heuts onze vaste dame in echt voelde zich niet echt op haar gemak omdat haar vader moest werken dus ze was met haar moeder in echt het ging niet zow als ze wou,de uitlaat was afgebroken enz enz
dus haar vader heeft ook weer iets te doen als hij thuis komt, verder heeft ze nog wat tips van twan gekregen kwa rijden.
verder heb ik daniel ook met problemen gezien koppelingslager vastgelopen.
maarja het was wel weer een leuk avondje
dus op na de volgende keer in echt
verder rob en de rest van het personeel bedankt voor een gezellige avond tot er maar meer mogen volgen