vd Ende poeldijk 24-juni

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
DiStefano
forum gebruiker

vd Ende poeldijk 24-juni

Bericht door DiStefano »

Gisteren naar Emsburen gereden voor jan met de korte achternaam en geen meter gereden, dus dachten we ...laten we eens gek doen en naar Poeldijk toe gaan. Nou en we waren niet de enige die zo dachten want ook Hank met zijn meiden en het JaGuTo team met hun mooie zelfbouw machines waren present. Natuurlijk ontbraken de oude bekenden niet en onder leiding van Wilma van Indoorminibike.nl werd er weer lekker door een ieder zijn rondjes gereden.
Ook het DiBoCa-juniors team was aanwezig en Bo die verschrikkelijk moest wennen aan het weer binnen rijden kwam langzaam weer op gang, ook Camilo was nog niet geheel de oude maar ook die ging steeds lekkerder zijn rondjes rijden en deze 2 piloten samen waren in een klein sportief strijdje verwikkeld en ze passeerden eind rechte stuk Ryan en Bo deed dit direct met 2sprongen en passeerde ook Camilo, Camilo had dit waarschijnlijk niet verwacht en moest uitwijken en kwam ongelukkig ten val, gelukkig viel het allemaal wel mee.Het andere lid van het DiBoCa team "Dangelo" die reed super rond en was zowaar 1 vd snelsten op de baan en verbeterde zijn PR met een dikke halve sec naar 1:08:01. :wink:

De heren van het JaGuTo team lieten ook wel zien dat zij niet voor niets waren gekomen en gingen er lekker vandoor op hun bolides, zelfs onze ouwe makker opa rossi had er zijn handen en voeten vol aan.

Paulo was vandaag in de race heer en meester even kon Dangelo hem nog bijbenen maar moest toch losssen, 2e plek kon Dangelo wel behouden, bijna de hele race kon Bo zijn 3e plek verdedigen met in zijn spoor een piloot van het JaGuTo Team en die 2 hebben er een leuke race van gemaakt, helaas moest die snelle Johannes weer roet in het eten gooien die was met een inhaalrace begonnen en net 1 ronde voor het einde haalde hij de 2 kemphanen in.
In het midden van het veld werden er ook strijdjes gestreden en helaas een val partij van 1 vd dames in het veld, janine ging er vervelend van af en Patricia Kok moest de strijd volgens mij eerder staken. Maar deze dames doen zeker niet onder voor de rest.

Het was weer ouderwets gezellig en volgende week zullen er niet veel bekenden gezichten zijn want die zullen allemaal in Amay te vinden zijn, dus als zondag de laatste die weg gaat het licht wilt uit doen .....en de sleutel onder de mat wilt leggen... is Wilma ook weer blij :wink:
Steven
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Re: vd Ende poeldijk 24-juni

Bericht door fleur »

DiStefano schreef:Gisteren naar Emsburen gereden voor jan met de korte achternaam en geen meter gereden, dus dachten we ...laten we eens gek doen en naar Poeldijk toe gaan. Nou en we waren niet de enige die zo dachten want ook Hank met zijn meiden en het JaGuTo team met hun mooie zelfbouw machines waren present. Natuurlijk ontbraken de oude bekenden niet en onder leiding van Wilma van Indoorminibike.nl werd er weer lekker door een ieder zijn rondjes gereden.
Ook het DiBoCa-juniors team was aanwezig en Bo die verschrikkelijk moest wennen aan het weer binnen rijden kwam langzaam weer op gang, ook Camilo was nog niet geheel de oude maar ook die ging steeds lekkerder zijn rondjes rijden en deze 2 piloten samen waren in een klein sportief strijdje verwikkeld en ze passeerden eind rechte stuk Ryan en Bo deed dit direct met 2sprongen en passeerde ook Camilo, Camilo had dit waarschijnlijk niet verwacht en moest uitwijken en kwam ongelukkig ten val, gelukkig viel het allemaal wel mee.Het andere lid van het DiBoCa team "Dangelo" die reed super rond en was zowaar 1 vd snelsten op de baan en verbeterde zijn PR met een dikke halve sec naar 1:08:01. :wink:

De heren van het JaGuTo team lieten ook wel zien dat zij niet voor niets waren gekomen en gingen er lekker vandoor op hun bolides, zelfs onze ouwe makker opa rossi had er zijn handen en voeten vol aan.

Paulo was vandaag in de race heer en meester even kon Dangelo hem nog bijbenen maar moest toch losssen, 2e plek kon Dangelo wel behouden, bijna de hele race kon Bo zijn 3e plek verdedigen met in zijn spoor een piloot van het JaGuTo Team en die 2 hebben er een leuke race van gemaakt, helaas moest die snelle Johannes weer roet in het eten gooien die was met een inhaalrace begonnen en net 1 ronde voor het einde haalde hij de 2 kemphanen in.
In het midden van het veld werden er ook strijdjes gestreden en helaas een val partij van 1 vd dames in het veld, janine ging er vervelend van af en Patricia Kok moest de strijd volgens mij eerder staken. Maar deze dames doen zeker niet onder voor de rest.

Het was weer ouderwets gezellig en volgende week zullen er niet veel bekenden gezichten zijn want die zullen allemaal in Amay te vinden zijn, dus als zondag de laatste die weg gaat het licht wilt uit doen .....en de sleutel onder de mat wilt leggen... is Wilma ook weer blij :wink:
Dank Steven,

Het was vandaag weer gezellig druk met veel "oude" bekenden, top, jongens!
Ook veel nieuwe gezichten, welkom bij "onze club", leuk dat jullie zo enthousiast zijn.

Inderdaad volgende week is het waarschijnlijk erg rustig bij van der Ende, en erg druk op Amay, ben benieuwd. Wordt in ieder geval weer erg leuk, als het aan mij ligt.

Iedereen bedankt, zeker de vlaggers, voor de leuke dag ... zie jullie snel weer ....

Foto's zijn onderweg, :P
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
Janine
forum gebruiker

Bericht door Janine »

JaaaaJaaaa...
Het was weer een zeer leuke dag :P
Ik ben aleen 3x best hard gevallen, en daardoor 2 steppie's gebroken.
Na die laatste val had ik onwijs veel pijn aan me reetxD :cry:
Nu ook nog, maar dat gaat wel weer over :wink:
En Wilma..
Wij zijn er volgende week zondag ook in Amay.. :wink:

Gr.
Janine de steppie's breker :oops:
Laatst gewijzigd door Janine op zo 24 jun 2007, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
DM #86 GP1
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

Hallo

Na een in het watergevallen dag in Duitsland hadden wij ook zoiets van laten we toch maar gaan rijden in Poeldijk.
Dus vanmorgen de spullen maar weer ingeladen (had ze gisteravond al uitgeladen) en op naar poeldijk.
Daar aangekomen moest er nog wel even gesleuteld worden, namelijk de tandwielverhouding klopte niet helemaal.
Ook dat was op tijd klaar en rijden maar dan, de eerste paar ronden moest ik echt even de weg zoeken met al die bochten.
Ook patricia had het baantje vrij snel door en ging behhorlijk snel rond.
Bij mijn duurde dat wat langer, ook de bike nog wat anders afgesteld, hij was wat te makelijk met het voorwiel van de grond )ondangs dat ik met 7 om 66 reed) de koppeling maar wat lager gezet en het ging al een stuk beter.
Tegen het einde had Patricia wat last van tintel in haar handen en voeten, dat was ook de reden dat ze in het wedstrijdje vroegtijdig de baan had verlaten.
Ook ben ik nog een keer door Patricia ingehaald :oops: :oops: :oops: de tijd begint te komen dat ze sneller is als haar vader (binnen dan :lol: ).

Maar het was leuk rijden en gezellig ook weer wat mensen kunnen spreken.
Ik weet nu ook wie Wilma is en als ik het zo zag komen er weer genoeg foto's aan, alvast bedankt hier voor.
Gelukkig waren er nog meer zefbouw mannen aanwezig, ook leuk jullie weer ens gezien te hebben, was ook een tijd geleden. :lol:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

JaJa..,,

het was wel een leuk dagje begon eerst ook met tandwiel verhouden dacht dat 6 erop zat was blijkbaar 7
ketting was te lang mijn kettingpons was pleitos en had dus 2 poep dingen waar ik 2 of 3 races mee bezig was dus heb in totaal 3 races mee gereden eerst die kart rubber van de banden glee de hele tijd door,,

en nog even de wedstrijd met janine gereden ik denk zelf rond de 1:09/1:10 :?

volgende ker beter en janine beterschap :lol:

Jordy 8)
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
hanshans
nieuwe gebruiker

Re: vd Ende poeldijk 24-juni

Bericht door hanshans »

DiStefano schreef:Gisteren naar Emsburen gereden voor jan met de korte achternaam en geen meter gereden, dus dachten we ...laten we eens gek doen en naar Poeldijk toe gaan. Nou en we waren niet de enige die zo dachten want ook Hank met zijn meiden en het JaGuTo team met hun mooie zelfbouw machines waren present. Natuurlijk ontbraken de oude bekenden niet en onder leiding van Wilma van Indoorminibike.nl werd er weer lekker door een ieder zijn rondjes gereden.

Hallo,

het was inderdaad gezellig in Poeldijk wij (JaJuTo team) waren nog niet op deze baan geweest.Het is wel even wennen weer op een indoorbaan te gassen maar ondanks de bruggen(persoonlijk niet favoriet)toch wel èèn van de toffere banen.Teammaat Jan ging ook niet slecht allebij in de 1.09 alleen had hij even wat ontstekings problemen.Teammaat Guus is op scoolkamp dus was er niet bij maar Tommie heeft goed gereden en in het wedstrijdje op het einde 3de geworden.Zelf ging het niet slecht moest wel even wennen aan de baan en heb genoten van de race met die leeftijd genoot(blauw pak en ook een rood hoofd na afloop ) en in het wedstrijdje met Bo die heel mooi reed waar ik ettelijke rondes achter heb gezeten.Ik heb er van genoten!Hank was er ook maar kon met zijn snelle bike niet tot zijn recht laten komen maar zijn dochter wel.

Hans JaGuTo Team.
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

ik moet ook zeggen het was erg gezellig en heel spannend of ik als eerste thee met kaneel zo nemen of bosvruchten. het werd dus kaneel en in een tijd van 3.05 minuten was hij leeg. toen echter na nog twee bakjes was ik toe aan iets sterkers en ben aan de cola ight gegaan . echter toen gin het gebeuren etenstijd. wat zou ik nemen mijn tafelgenotens ging voor een broodje bal met pinda en een frikandel speciaal ik greep deze uitdaging met twee handen aan en ging voor een broodje warmvlees. echter in de volgende minuten nadat ik het broodje aan het downloaden was ging freek in de achtervolging samen met peggy en ja hoor al snel kwamen er weer twee broodjes warm vlees voorbij . met snelheiden dat wil je niet weten werden deze twee broodjes verorbend. maar toen de spanning was ten top toen ik voor de red bull ging en freek voor een biertje.. je kan het geloven in de kantine bij van de ende hing een spannende sfeer. en dan op de achtergrond door de grote ramen zag je jordy daan en paulo op hun achterwiel van de brug afkomen was ook mooi om te zien.
ja ik moet zeggen de spanning was op heel van de ende te snijden.

zelfs na de reguliere rijtijd bleeft het gezellig in de kantine.. iedereen bedankt voor de lach en ik zie jullie volgende week allemaal in amay...... tenminste op een na dan :twisted: :twisted:

groeten marco
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

zoals wie :lol:
Laatst gewijzigd door #Jordy Rossi# op zo 24 jun 2007, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

marcodep schreef:ik moet ook zeggen het was erg gezellig en heel spannend of ik als eerste thee met kaneel zo nemen of bosvruchten. het werd dus kaneel en in een tijd van 3.05 minuten was hij leeg. toen echter na nog twee bakjes was ik toe aan iets sterkers en ben aan de cola ight gegaan . echter toen gin het gebeuren etenstijd. wat zou ik nemen mijn tafelgenotens ging voor een broodje bal met pinda en een frikandel speciaal ik greep deze uitdaging met twee handen aan en ging voor een broodje warmvlees. echter in de volgende minuten nadat ik het broodje aan het downloaden was ging freek in de achtervolging samen met peggy en ja hoor al snel kwamen er weer twee broodjes warm vlees voorbij . met snelheiden dat wil je niet weten werden deze twee broodjes verorbend. maar toen de spanning was ten top toen ik voor de red bull ging en freek voor een biertje.. je kan het geloven in de kantine bij van de ende hing een spannende sfeer. en dan op de achtergrond door de grote ramen zag je jordy daan en paulo op hun achterwiel van de brug afkomen was ook mooi om te zien.

zelfs na de reguliere rijtijd bleeft het gezellig in de kantine.. iedereen bedankt voor de lach en ik zie jullie volgende week allemaal in amay...... tenminste op een na dan :twisted: :twisted:

groeten marco
Ik dacht dat je aan de lijn was :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

ben ik ook. het was een light broodje en de drankjes ook

dat is minder suiker dus het gaat goed hoor. let maar op ...
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

marcodep schreef:ik moet ook zeggen het was erg gezellig en heel spannend of ik als eerste thee met kaneel zo nemen of bosvruchten. het werd dus kaneel en in een tijd van 3.05 minuten was hij leeg. toen echter na nog twee bakjes was ik toe aan iets sterkers en ben aan de cola ight gegaan . echter toen ging het gebeuren etenstijd. wat zou ik nemen mijn tafelgenotens ging voor een broodje bal met pinda en een frikandel speciaal ik greep deze uitdaging met twee handen aan en ging voor een broodje warmvlees. echter in de volgende minuten nadat ik het broodje aan het downloaden was ging freek in de achtervolging samen met peggy en ja hoor al snel kwamen er weer twee broodjes warm vlees voorbij . met snelheiden dat wil je niet weten werden deze twee broodjes verorbend. maar toen de spanning was ten top toen ik voor de red bull ging en freek voor een biertje.. je kan het geloven in de kantine bij van de ende hing een spannende sfeer. en dan op de achtergrond door de grote ramen zag je jordy daan en paulo op hun achterwiel van de brug afkomen was ook mooi om te zien.

groeten marco
Laatst gewijzigd door marcodep op zo 24 jun 2007, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

houd je mond jij :lol:

Edit: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=19089

Er stond er al 1 :roll:
groeten
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Plaats reactie