Technigas gp1 uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Technigas gp1 uitlaat
Dag vriendjes en vriendinnetjes,
Ik had even een vraag ik ben bezig met het akidotje om er wat meer power in te krijgen.Van plan om een technigas uitlaat te bestellen voor hem! Nu mijn vraag wat zijn de ervaringen met deze uitlaat ??
Duidelijk meer trekkracht en een hogere top ???
ik hoor het graag alvast bedankt !!
Ik had even een vraag ik ben bezig met het akidotje om er wat meer power in te krijgen.Van plan om een technigas uitlaat te bestellen voor hem! Nu mijn vraag wat zijn de ervaringen met deze uitlaat ??
Duidelijk meer trekkracht en een hogere top ???
ik hoor het graag alvast bedankt !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
-
Chrizu
Nou ik had ook als eerst mijn Sendai Aikido Chrome opgevoerd met een Tecnigas GP1 uitlaat maar ik merkte niet superveel verschil als verwacht van wat er op de reclame aankondigingen altijd staat van 30% meer vermogen en dit en dat!!!!
Het klopt volgens mij wel voor het grootste deel. Begrijp me niet verkeerd ik wil de uitlaat niet afkraken hoor maar eerst de downsides
Het monteren van de uitlaat was ff een klus want je moest een hele beugel in mekaar zetten (alle onderdelen hiervoor zijn meegeleverd) dat soms wel een klusje kan worden want je weet natuurlijk op eerste gezicht niet hoe de fork het in mekaar moet. Ik heb naar fotos gezocht van mensen die hem ook hadden en had het nagemaakt en het pastte eindelijk na veel trekken en zwoegen. Dus het past wel maar niet zo makkelijk als de andere uitlaatjes. Nog een downside, hij wilde ook niet perfect passen bij mij uitlaatpoort van mijn cilinder waardoor ik veel lucht dus druk/vermogen verloor.
Maar het is wel de moeite waard!
Zodra ik hem erop had zitten trok ik aanzienlijk harder op, had ik een hogere max met enkele km! OH YEAH
Maar ik merkte wel dat het een uitlaat is waar je veel meer uit kan halen als je er een grotere cilinder/carb e.d. op zou zetten dus heb ik dat gedaan en VOILA! Mijn theorie klopte en nu rijd ik als een loeier
Dus als je niet uberveel wilt uitgeven hieraan maar misschien toch nog wel een beetje hiervoor over hebt raad ik je aan om er ook ff een racemembraan en rocketkey voor deze uitlaat erbij te doen. Kost in totaal 10-12 eutjes erbij ofzo. Niet veel toch?
Tis maar een aanrader heah geen must!
Maja in het algemeen vind ik het een prima uitlaat, beetje lastig monteren maar komt wel goed als je er ff tijd voor neemt. Dus de rest is aan jou ruudje! Dit zijn mijn ervaringen hiermee
P.S. mijn ervaringen komen misschien niet overeen met die van anderen. KEEP THAT IN MIND en vraag rond bij minibike verkopers en vrienden!
GL and als je hem ook koopt, HAVE FUN
Het klopt volgens mij wel voor het grootste deel. Begrijp me niet verkeerd ik wil de uitlaat niet afkraken hoor maar eerst de downsides
Maar het is wel de moeite waard!
Zodra ik hem erop had zitten trok ik aanzienlijk harder op, had ik een hogere max met enkele km! OH YEAH
Maar ik merkte wel dat het een uitlaat is waar je veel meer uit kan halen als je er een grotere cilinder/carb e.d. op zou zetten dus heb ik dat gedaan en VOILA! Mijn theorie klopte en nu rijd ik als een loeier
Dus als je niet uberveel wilt uitgeven hieraan maar misschien toch nog wel een beetje hiervoor over hebt raad ik je aan om er ook ff een racemembraan en rocketkey voor deze uitlaat erbij te doen. Kost in totaal 10-12 eutjes erbij ofzo. Niet veel toch?
Maja in het algemeen vind ik het een prima uitlaat, beetje lastig monteren maar komt wel goed als je er ff tijd voor neemt. Dus de rest is aan jou ruudje! Dit zijn mijn ervaringen hiermee
P.S. mijn ervaringen komen misschien niet overeen met die van anderen. KEEP THAT IN MIND en vraag rond bij minibike verkopers en vrienden!
GL and als je hem ook koopt, HAVE FUN
-
Chrizu
Jups dat heb ik ook gedaan. Bij stunter een tuning kit gekocht en alles zelf in mekaar geknutseld en nu loopt ie als een trein. Veel leuker als voorheen. Maja kost wel ff wat meer maar ook weer niet ZO veel. kijk maar zelf www.minibikestunter.nl *geen sponsor* succes
Dit heb ik er allemaal opzitten
Tuningkit bestaande uit: bigborekit met boosterpoort en krukas + carburateurkit 14mm delorto imi. + racekoppeling + fiberglas membraam + rocketkey + Technigas raceuitlaat
+ achtertandwiel 60 + op maat gemaakt ketting.
Houd wel rekening ermee dat als je deze tuningkit erop gooit je bijna alleen maar VERMOGEN wint dus niet veel max snelheid! Dat kan je omzetten in de max snelheid door een KLEINERE achtertandwiel erop te gooien met een ketting die past natuurlijk want die moet ook KLEINER zijn
Dit heb ik er allemaal opzitten
Tuningkit bestaande uit: bigborekit met boosterpoort en krukas + carburateurkit 14mm delorto imi. + racekoppeling + fiberglas membraam + rocketkey + Technigas raceuitlaat
+ achtertandwiel 60 + op maat gemaakt ketting.
Houd wel rekening ermee dat als je deze tuningkit erop gooit je bijna alleen maar VERMOGEN wint dus niet veel max snelheid! Dat kan je omzetten in de max snelheid door een KLEINERE achtertandwiel erop te gooien met een ketting die past natuurlijk want die moet ook KLEINER zijn
of als je niet gelijk zoveel geld uitwilt geven koop een ultra high performance uitlaat & een big bore kit met booster poort bij *geen sponsor* is samen nog goedkoper als je technigas en veel mensen op het forum hebben goeie verhalen over de uhp uitlaat.
klik-->[url=http://www.maffiaxl.nl/main/klik.php?gebruiker=dny050]danny[/url]<--klik
-
JackyX