vraagje over powerfilter.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
twannie2000
vraagje over powerfilter.
Hooi,
Ik had even een vraagje over me powerfilter want ik weet niet of dit normaal is: ik heb een tijdje geleden een ufo filter blauw op *geen sponsor* gekocht.
nou mijn vraag: de filter kun je ronddraaien, dat ik normaal. maar ik kan hem ook een stukje naar achteren trekken en als ik hem dan los laat schiet hij weer gewoon naar voor als het ware. ik weer dus niet of dit normaal is je kunt het dus eigenlijk een klein stukje alle kanten op duwen.
Alvast Bedankt Gr Twan
Ik had even een vraagje over me powerfilter want ik weet niet of dit normaal is: ik heb een tijdje geleden een ufo filter blauw op *geen sponsor* gekocht.
nou mijn vraag: de filter kun je ronddraaien, dat ik normaal. maar ik kan hem ook een stukje naar achteren trekken en als ik hem dan los laat schiet hij weer gewoon naar voor als het ware. ik weer dus niet of dit normaal is je kunt het dus eigenlijk een klein stukje alle kanten op duwen.
Alvast Bedankt Gr Twan
-
twannie2000
-
hagenees
-
twannie2000
mijne blijft ook wel zitten maar ik vroeg me af of het niet zoveel uitmaakt - want die lijmlaag is gewoon losgelaten en daardoor kan ik dat hele rubber van de filter afhalen
Mvg Twan
P.s ( nou zit ik ook weer met het probleem dat mijn minibike niet in volle toeren gaat, als ik het pinnetje op de gasnaal hoger zet dan gaat hij wel vol maar dan krijgt ie weer te weinig benzine en een naar onder weer te veel.
Mvg Twan
P.s ( nou zit ik ook weer met het probleem dat mijn minibike niet in volle toeren gaat, als ik het pinnetje op de gasnaal hoger zet dan gaat hij wel vol maar dan krijgt ie weer te weinig benzine en een naar onder weer te veel.
-
Emodiinn
Dan zet je hem er tussen intwannie2000 schreef:mijne blijft ook wel zitten maar ik vroeg me af of het niet zoveel uitmaakt - want die lijmlaag is gewoon losgelaten en daardoor kan ik dat hele rubber van de filter afhalen![]()
Mvg Twan
Later
- stafke007
- forum gebruiker
Wat is dit weer voor een belachelijk antwoordEmodiinn schreef:Dan zet je hem er tussen intwannie2000 schreef:mijne blijft ook wel zitten maar ik vroeg me af of het niet zoveel uitmaakt - want die lijmlaag is gewoon losgelaten en daardoor kan ik dat hele rubber van de filter afhalen![]()
Mvg Twan
P.s ( nou zit ik ook weer met het probleem dat mijn minibike niet in volle toeren gaat, als ik het pinnetje op de gasnaal hoger zet dan gaat hij wel vol maar dan krijgt ie weer te weinig benzine en een naar onder weer te veel.![]()
Later
hij krijgt zijn bike niet afgesteld dus er is geen tussen in zoals jij zegt
Greetzz Steven
-
Emodiinn
ahahhahahastafke007 schreef:Wat is dit weer voor een belachelijk antwoordEmodiinn schreef:Dan zet je hem er tussen intwannie2000 schreef:mijne blijft ook wel zitten maar ik vroeg me af of het niet zoveel uitmaakt - want die lijmlaag is gewoon losgelaten en daardoor kan ik dat hele rubber van de filter afhalen![]()
Mvg Twan
P.s ( nou zit ik ook weer met het probleem dat mijn minibike niet in volle toeren gaat, als ik het pinnetje op de gasnaal hoger zet dan gaat hij wel vol maar dan krijgt ie weer te weinig benzine en een naar onder weer te veel.![]()
Later
hij krijgt zijn bike niet afgesteld dus er is geen tussen in zoals jij zegt
Greetzz Steven
niet letterlijk
-
speedfighter
heb dat powerfiltet ook gehad maar doordat je die slangklem aandraait scheur op ene gegevn moment dast ruber ook aangezien deze heel zacht is
bij mij had hem zo vast gedraait als maar kon en 1 keer gas geven en die vloog ervanaf en merkte ook dat die stroever liep dus heb origineel filter er maar were op gezet
mvg benny
bij mij had hem zo vast gedraait als maar kon en 1 keer gas geven en die vloog ervanaf en merkte ook dat die stroever liep dus heb origineel filter er maar were op gezet
mvg benny
-
twannie2000
Hooi,
Het probleem met powerfilter is al opgelost- alleen nu zit ik weer met het probleem dat me minibike niet op volle toeren gaat - hij loopt gewoon goed als maanden terug alleen toen heb ik een keer gemerkt dat ie harder kon toen ik iets afstelde - ik wil dat nu dus weer alleen ik heb hem niet meer zo hard kunnen laten lopen.
iemand een tip?
Mvg Twan
Het probleem met powerfilter is al opgelost- alleen nu zit ik weer met het probleem dat me minibike niet op volle toeren gaat - hij loopt gewoon goed als maanden terug alleen toen heb ik een keer gemerkt dat ie harder kon toen ik iets afstelde - ik wil dat nu dus weer alleen ik heb hem niet meer zo hard kunnen laten lopen.
iemand een tip?
Mvg Twan
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
koppelingshuis eraf halen...
meschien zijn je veertjes lam of als je een race koppeling heb, heb je hem meschien niet goed afgesteld
meschien zijn je veertjes lam of als je een race koppeling heb, heb je hem meschien niet goed afgesteld
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024