hey iedereen,
Ik heb de laatste keer dat ik ben weeste rijden zo,n 1,5 week terug me ketting kapot gereden hij was helenmaal versleten..Nu heb ik dus een nieuwe gemonteerd ook 66 tands..wat me opvalt is als ik de ketting spanners nog niet eens heb aangedraait dat de ketting gewoon erg strak ligt met egt een heel klein beetje speling..Heeft dit te maken met de nieuwigheid van de ketting ?? graag reactie want ik wil dit effe zeker weten..
alvast bedankt he
Dat komt iid omdat de ketting nog nieuw is, de ketting zal de eers komende keren dat je ermee rijd nog wel wat uitrekken en dan kan je hem weer wat bijstellen.
Farm schreef:Gewoon een poosje heel langzaam rijden
Waar slaat dat nu weer op
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
thomas1991 schreef:Dat komt iid omdat de ketting nog nieuw is, de ketting zal de eers komende keren dat je ermee rijd nog wel wat uitrekken en dan kan je hem weer wat bijstellen.
Ik vraag me zelf af wat het betekent langzaam rijden
thomas1991 schreef:Dat komt iid omdat de ketting nog nieuw is, de ketting zal de eers komende keren dat je ermee rijd nog wel wat uitrekken en dan kan je hem weer wat bijstellen.
Gewoon vol-gas voor jou dus hihi
Idd, gewoon ff mee rijden, en spannend
Zorgen dat de ketting goed vet blijf, anders gaatie al heel snel strak staan, en kunnen de ketting-schakeltjes niet meer soepel draaien tov elkaar.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gewoon vol-gas voor jou dus hihi
Idd, gewoon ff mee rijden, en spannend
Zorgen dat de ketting goed vet blijf, anders gaatie al heel snel strak staan, en kunnen de ketting-schakeltjes niet meer soepel draaien tov elkaar.
ruud schreef:hey iedereen,
Ik heb de laatste keer dat ik ben weeste rijden zo,n 1,5 week terug me ketting kapot gereden hij was helenmaal versleten..Nu heb ik dus een nieuwe gemonteerd ook 66 tands..wat me opvalt is als ik de ketting spanners nog niet eens heb aangedraait dat de ketting gewoon erg strak ligt met egt een heel klein beetje speling..Heeft dit te maken met de nieuwigheid van de ketting ?? graag reactie want ik wil dit effe zeker weten..
alvast bedankt he
jij hebt tog een eigen prive monteur weet die dat niet
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
ruud schreef:hey iedereen,
alvast bedankt he
jij hebt tog een eigen prive monteur weet die dat niet
wtf ?
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "