Maar een heel mooi en gaaf dagje gehad. Erg druk. Maar dan ook erg druk. Ruim 100 rijders kwamen af op de training. Zeker ook omdat juist volgende week zaterdag de NK is in Venray. Ik heb zelf heerlijk gereden. Maar ik moet zeggen dat als je erg laat naar bed gaat dit niet bevordelijk is voor je rijgedrag.
De koppaking van mij (dus niet van de bike) was dan ook aardig lek. Ik zwete me een ongeluk.
Maar al met al heb ik toch wat rondjes gereden.
Ik heb zelfs een keertje met Bo kunnen stoeien. Tijdens het rijden dacht ik dat de verhoudingen wel klopte. Bo zo ligt met een niet zo'n snelle bike als ik en ik met een 50cc en tja toch wel wat zwaarder
Maar hij kon goed gas geven. Erg mooi om te zien.
verder moet ik zeggen dat de snelle jongens ook erg snel waren vandaag. Er zijn er dan natuurlijk altijd wel een paar die denken dat een training ook een wedstrijd is. Maar goed die zijn er en die blijf je altijd houden. Maar geen gekke dingen gebeurd of harde valpartijen. Gewoon gezellig onder elkaar. Maar ook ze zelfbouwers waren er en die hebben hoop ik de setup voor volgende week klaar.
Het een zeer mooi moment van de dag was dat SISSI op haar "fabriekspuchje" ging rijden. Eerlijk is eerlijk die fabriek daar in Maurik weet wel hoe ze weer wat moois uit de hoge hoed moeten toveren. Cees erg mooi gedaan.
Dus al met al een zeer geslaagde dag met prachtig weer.