hallo
ik weet hoe een powerbox eruit ziet maar meer weet ik er niet van
hoe werkt zon ding nou eigenlijk?
en wat doet ie
en hoe zet je em op je motortje???
powerbox
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
- forum gebruiker
powerbox
Hardcore Holland Will Never Die !!
der zit een hele berg theorie achter..
om het ff kort te houden, een powerbox moet zo dicht mogelijk op je spruitstuk zitten (zo min mogelijk afstand dus).
een powerbox kan wat kleine dipjes voorkomen die in je brom zitten (vaak door een slechte afstelling) dus bij een slechter afgestelde brom zal het vast merkbaar zijn, en bij een erg goed afgestelde brom zal het wijnig tot niks schelen.
en je krijgt der tevens een ietjes beter gasreacie voor terug, maar verwacht geen wonderen.
ik zou zeggen: kan je niet afstellen koop der 1 anders vind ik het niet echt nodig om zo een ding te hebben.
het enige leuke is dat ze in leuke kleurtjes zijn te krijgen van doppler
om het ff kort te houden, een powerbox moet zo dicht mogelijk op je spruitstuk zitten (zo min mogelijk afstand dus).
een powerbox kan wat kleine dipjes voorkomen die in je brom zitten (vaak door een slechte afstelling) dus bij een slechter afgestelde brom zal het vast merkbaar zijn, en bij een erg goed afgestelde brom zal het wijnig tot niks schelen.
en je krijgt der tevens een ietjes beter gasreacie voor terug, maar verwacht geen wonderen.
ik zou zeggen: kan je niet afstellen koop der 1 anders vind ik het niet echt nodig om zo een ding te hebben.
het enige leuke is dat ze in leuke kleurtjes zijn te krijgen van doppler

Re: powerbox
Als je de zoek functie gebruikt had was deze vraag overbodig.polini tim schreef:hallo
ik weet hoe een powerbox eruit ziet maar meer weet ik er niet van
hoe werkt zon ding nou eigenlijk?
en wat doet ie
en hoe zet je em op je motortje???
Groeten,
Daans