hoe starten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hoe starten
hoe kan ik mijn minibike starten??
ik zit er mee dat ik een tant wiel voor 13 en achter 24 heb en
graag wil ik hem starten zonder moelijk te doen hartelijk dank
ik zit er mee dat ik een tant wiel voor 13 en achter 24 heb en
graag wil ik hem starten zonder moelijk te doen hartelijk dank
he
ja ik heb er een puch blok onder en ik gebruik gewoon een dop van de ratelset en daar heb ik een verlengstukje opgemaakt met een uiteinde die in de boormachine past en een die op de dop past
je kan hem het beste niet vastlassen want als hij aanslaat wil het wel es gebeuren dat de dop erop blijft zitten dus maar een dop doet minder zeer dan zo´n stangetje tegen je handen een dop kan je zo beet pakken omdat hij mooi glad is, ik heb aan dat stangetje al een paar keer tegen mijn handen gehad
groetjes andre
voor meer info dan zeg je het maar
je kan hem het beste niet vastlassen want als hij aanslaat wil het wel es gebeuren dat de dop erop blijft zitten dus maar een dop doet minder zeer dan zo´n stangetje tegen je handen een dop kan je zo beet pakken omdat hij mooi glad is, ik heb aan dat stangetje al een paar keer tegen mijn handen gehad
groetjes andre
voor meer info dan zeg je het maar
Wat denk je van aanduwen
Starten met een boormachine werkt wel, maar niet echt makkelijk. Bovendien heb je de kans dat de moer van je vliegwiel los gaat, doordat de motor al loopt en de boormachine stopt.. Als je minimotor goed loopt, dan is hij binnen twee meter duwen aan.. Ik heb zelf ook 13/24, geen probleem.. Als het niet lukt het duwen, omdat je achterwiel blokkeert door compressie, dan heb je de starthevel veel te strak staan.
Starten met een boormachine werkt wel, maar niet echt makkelijk. Bovendien heb je de kans dat de moer van je vliegwiel los gaat, doordat de motor al loopt en de boormachine stopt.. Als je minimotor goed loopt, dan is hij binnen twee meter duwen aan.. Ik heb zelf ook 13/24, geen probleem.. Als het niet lukt het duwen, omdat je achterwiel blokkeert door compressie, dan heb je de starthevel veel te strak staan.
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Contacteer: