minibike met 2-speed puch blok

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

minibike met 2-speed puch blok

Bericht door Gast »

Hoi , ik ben nieuw hier en heb ook nog geen minibike. Maar ik ga binnenkort me crosser waarschijnlijk ruilen voor een polini minibike met een puchblok. Nou heb ik al een 2-speed puch blok hand geschakeld geregeld en wil deze op die minibike gaan zetten met een 65cc polini kit. Is dit al vaker gedaan voor hoever jullie weten ??? en zou die minibike nog een beetje te houden zijn met wegtrekken ?? ik heb namelijk geen idee hoe zo'n ding met een normaal blok rijd omdat ik nog nooit op zo'n ding heb gezeten :) maar ik wil het gelijk iets extremer gaan maken. :twisted:
Gast

2 speed puch blok

Bericht door Gast »

voor wedstrijden mag je geen versnellingen hebben maar voor de lol is dat natuurlijk wel heel erg mooi en als dat blokje goed trekt dan kun je wel een flinke weely maken in die 1e versnelling. ophangingen van dat blok zijn hetzelfde als het gewone blok dus je hoeft niks aan te passen alleen de koppelingskabel en schakelhendel op het stuur zetten. dan heb je wel als probleem dat je nog maar 1 rem hebt want een puch 2 speed heeft een voetrem maar dat zal ook wel op te lossen zijn :D veel plezier ermee en zeker doen en hier ff laten weten hoe het is gegaan!!
Gesloten