Ook het meiden team heeft het vandaag zeer goed gedaan, ze zijn op de 6e plaats ge eindigt in het team geweld.
Dus bij deze meiden gefeliciteerd, top gereden allemaal.
De meiden, NPJ Racing
Nadieh Schoots
Patricia Kok
Janine Bootsman
Ook dank aan de organisatie, het was allemaal top geregeld.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
ik wil ook hele indoorminibike bedanken voor de gezellige dag en een goed georganiseerde dag super was zeer leuk alleen jammer van me koppeling die niet goed stond maarja tog een leuke dag gehad
ik ook ik wil bedanken voor de support an de organizatie indoorminibike en tuurlijk idereen ik ken
ik heb de eerste prijs van patrick,paulo,sjaak,peggy en marco thuis ontvangen en tuurlijk ook jullie liefde kart hartlijk bedankt voor alles ik doe mijn best ik wil jullie alleemal zien (de beker was enorme)dank u wel liefde mensen tot zo spoed moegelijk oke ciao ragazzi grazie bo ciao
rossi 2 schreef:ik ook ik wil bedanken voor de support an de organizatie indoorminibike en tuurlijk idereen ik ken
ik heb de eerste prijs van patrick,paulo,sjaak,peggy en marco thuis ontvangen en tuurlijk ook jullie liefde kart hartlijk bedankt voor alles ik doe mijn best ik wil jullie alleemal zien (de beker was enorme)dank u wel liefde mensen tot zo spoed moegelijk oke ciao ragazzi grazie bo ciao
Hey Daniel,
Nizza per sentirla è ancora domestica
Chrismas de Nizza e un anno sportive 2008 del minibike.
Speranza vederli presto
rossi 2 schreef:ik ook ik wil bedanken voor de support an de organizatie indoorminibike en tuurlijk idereen ik ken