vloeibare pakking
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Dre21
vloeibare pakking
heb ik heb een watergekoelde bike maar kan ik gewoon vloeibare
pakking gebruiken voor de cilinder als voet pakking of is dat niet zo
verstanding?
greetz Dre
pakking gebruiken voor de cilinder als voet pakking of is dat niet zo
verstanding?
greetz Dre
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
probleem wil wel eens zijn dat wanneer je vloeibare gebruikt dat je krukas vast komt te zittenMarvin15 schreef:voor de carters zou het eventueel wel kunnen, maar als voetpakking kun je geen vloeibare pakking gebruiken.
Met je voetpakking kun je zowel je squish als je timing veranderen, dus gewoon een papieren pakking gebruiken
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Smeer jij een hele tube leeg in je carter/krukasholte dan ??Raytje192 schreef:probleem wil wel eens zijn dat wanneer je vloeibare gebruikt dat je krukas vast komt te zittenMarvin15 schreef:voor de carters zou het eventueel wel kunnen, maar als voetpakking kun je geen vloeibare pakking gebruiken.
Met je voetpakking kun je zowel je squish als je timing veranderen, dus gewoon een papieren pakking gebruiken
Vind je het gek dat hij dan vast blijft zitten.
Je lijkt thomas wel!
- NRGizer
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hij zal eerder bedoelen dat de squish veel te laag is zodat de zuiger tegen de cilinderkop komt.jordy 15 schreef:Smeer jij een hele tube leeg in je carter/krukasholte dan ??Raytje192 schreef:probleem wil wel eens zijn dat wanneer je vloeibare gebruikt dat je krukas vast komt te zittenMarvin15 schreef:voor de carters zou het eventueel wel kunnen, maar als voetpakking kun je geen vloeibare pakking gebruiken.
Vind je het gek dat hij dan vast blijft zitten.
Je lijkt thomas wel!
Gewoon een pakking gaan halen en mooi de squish afstellen met de goede dikte.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nee ik bedoel dat vloeibare pakking te dun is, hierdoor komt de krukas klem te zitten tussen de carters, of de lagers worden klem gezet weet niet precies hoe het komt maar heb het al me meerdere blokjes gehad dat wanneer ik geen carter pakking gebruikte maar gewoon vloeibare pakking (en ik weet heus wel hoe je dat goed gebruikt
een dun filmpje waar je bijna door heen kan kijken) dat dus de krukas vast zat, wanneer ik een carter pakking gebruikte was dit weg 
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- killerbeast
- forum gebruiker
setje papieren pakkingen gebruiken ook tussen de carters. wel doe smeer ik heel lichtjes de papierenpakken tussen de carters in met vloeibare pakking.
hiervoor gebruik ik wel siliconenpakking die na demontage gewoon zonder beschadiging aan de carter weer verwijderd kan worden. je hebt ook vloeibare pakking die steenhard word en moeilijk verwijderbaar is. voorbeeld hiervan is Curil. dat vind ik echt persoonlijk echt rotzooi.
Onder de cilinder de squish afstellen met metalen of papierenpakkingen.
hiervoor gebruik ik wel siliconenpakking die na demontage gewoon zonder beschadiging aan de carter weer verwijderd kan worden. je hebt ook vloeibare pakking die steenhard word en moeilijk verwijderbaar is. voorbeeld hiervan is Curil. dat vind ik echt persoonlijk echt rotzooi.
Onder de cilinder de squish afstellen met metalen of papierenpakkingen.