Maar dan nog wat .. wat zijn het voor beun lasjes ? Voor een krukas die perfect moet wezen vindt ik het maar raar.
Ik zou eerst navraag doen bij de dealer. Ik neem aan dat Coen e.d. het natuurlijk wel weten als ze het zelf hebben maar ik zou wel willen weten wat en waarvoor het is.
Niet als het onbalans is voelbaar...
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gewoon een kit kruk,maar alleen nieuwe lagers en keerringen is niet genoeg,je bigend is net zo belangrijk of wel het belangrijkst.
Als die er uit loopt heb je zowel je carter ,kruk ,cilinder en zuiger aan gort.
Lagers hoor je wel aankomen,een bigend zegt alleen maar "snok"als ie stuk gaat,en dat is altijd op vol vermogen......
Lg tweewielers schreef:Maar dan nog wat .. wat zijn het voor beun lasjes ? Voor een krukas die perfect moet wezen vindt ik het maar raar.
Ik zou eerst navraag doen bij de dealer. Ik neem aan dat Coen e.d. het natuurlijk wel weten als ze het zelf hebben maar ik zou wel willen weten wat en waarvoor het is.
Hogere carter druk deze plaatjes zijn zo gemaakt dat er een minimale onbalans is of de balans die er er juist uit haalt;) 1 nadeelje kan je big end zeer lastig vervangen. je meot dan de lassen los slijpen en dan kan je hem pas vervangen en dan moet je hemop een goeie manier trglassen anders heb je weer onbalans
Lg tweewielers schreef:Maar dan nog wat .. wat zijn het voor beun lasjes ? Voor een krukas die perfect moet wezen vindt ik het maar raar.
Hogere carter druk deze plaatjes zijn zo gemaakt dat er een minimale onbalans is of de balans die er er juist uit haalt;) 1 nadeelje kan je big end zeer lastig vervangen. je meot dan de lassen los slijpen en dan kan je hem pas vervangen en dan moet je hemop een goeie manier trglassen anders heb je weer onbalans
Maar dan moet je toegeven:
Er zijn niet veel mensen die dat zo goed kunnen.
Ik denk eerder dat als je hem uit elkaar haalt dat je er beter een nieuwe ik kan zetten.