Mini-Crosser & Circuits
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Marcoali
Mini-Crosser & Circuits
Hallo allemaal,
Ik heb een mini crosser en woon in Amsterdam
Ik wil graag in de buurt van Amsterdam (Provincie Zuid-Holland , Noord-Holland,Utrecht, Flevo Land en gelderland
of in een straal van 100 kilometer van Amsterdam.
Ik heb vele circuits gevonden maar daar kon ik niet met me mini-crosser heen zeiden ze aan de telefoon.
Het mag ook gewoon een plek zijn waar je legaal mag rijden.
Groetjes Bas
Ik heb een mini crosser en woon in Amsterdam
Ik wil graag in de buurt van Amsterdam (Provincie Zuid-Holland , Noord-Holland,Utrecht, Flevo Land en gelderland
of in een straal van 100 kilometer van Amsterdam.
Ik heb vele circuits gevonden maar daar kon ik niet met me mini-crosser heen zeiden ze aan de telefoon.
Het mag ook gewoon een plek zijn waar je legaal mag rijden.
Groetjes Bas
-
Marcoali
-
Marcoali
-
Marcoali
-
Marcoali
-
Marcoali
-
Marcoali
-
Marcoali
minibikerheerhugowaard, slecht nieuws voor je, en vele anderen, ik heb net gebeld naar de bedrijfsleider van ranzijn en hij gaf mij dus niet meer toestemming omdat de buurt geklaagd heeft over geluidsoverlast
, ik zou zelf nog even bellen voor de zekerheid maar ik heb in ieder geval geen toestemming
-
Marcoali
NEEEEVellror schreef:minibikerheerhugowaard, slecht nieuws voor je, en vele anderen, ik heb net gebeld naar de bedrijfsleider van ranzijn en hij gaf mij dus niet meer toestemming omdat de buurt geklaagd heeft over geluidsoverlast, ik zou zelf nog even bellen voor de zekerheid maar ik heb in ieder geval geen toestemming
Dat is wel erg klote
Vellror weet jij nog een andere plek zoals ik in het eerste bericht zei!
helaas niet ben nu zelf hard op zoek naar een terrein in de buurt van alkmaar en omgeving, heb al vele bedrijven gebeld, meestal mag het gewoon niet en krijg je nogal rare vragen van onbegrip
, of er zit een hek omheen en dan hebben ze geen zin om erheen te gaan op hun vrije zondag, als ik een terrein gevonden heb laat ik het weten, en ik hoop dat anderen dat ook doen!. erg zonde van dat prachtige terrein van de ranzijn 
-
Marcoali
Ja als je iets weet meld het aub zo snel mogelijk hier!Vellror schreef:helaas niet ben nu zelf hard op zoek naar een terrein in de buurt van alkmaar en omgeving, heb al vele bedrijven gebeld, meestal mag het gewoon niet en krijg je nogal rare vragen van onbegrip, of er zit een hek omheen en dan hebben ze geen zin om erheen te gaan op hun vrije zondag, als ik een terrein gevonden heb laat ik het weten, en ik hoop dat anderen dat ook doen!. erg zonde van dat prachtige terrein van de ranzijn
-
Marcoali
-
Marcoali