6,5 tandwiel conector

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
dave
forum gebruiker

6,5 tandwiel conector

Bericht door dave »

beste minibikers, weet iemand toevallig of er ook tandwiel conectors te koop zijn voor sendai wielen? of zal ik deze zelf moeten maken..Gr dave
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
dave
forum gebruiker

Bericht door dave »

Jaguto-racingteam, hoe hebben julie dit eigenlijk opgelost? er kan zeker ook een polini tandwiel conector op? Gr
Koen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik neem aan dat het bedoelt is voor een minibike met puchblok. Daar worden tomos tandwielen voor achter gebruikt, geen polini.

Het verschil tussen de sendai en de polini wielen is dat de drie gaten een milimeter ofzoiets verder naar buiten staan. Met een klein vijltje kun je zo de gaten een beetje uitvijlen.

Je kunt een tomos tandwiel nemen met een groot gat erin. Deze plaats je over de flens en met een metalen of aluminium ring schroef je het tandwiel tegen de velg aan.
dave
forum gebruiker

Bericht door dave »

Koen schreef:Ik neem aan dat het bedoelt is voor een minibike met puchblok. Daar worden tomos tandwielen voor achter gebruikt, geen polini.

Ik bedoelde ook tomos tandwielen. was mijn schuld. bedankt voor de info Gr Dave.
Jeroen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Koen schreef:Ik neem aan dat het bedoelt is voor een minibike met puchblok. Daar worden tomos tandwielen voor achter gebruikt, geen polini.

Het verschil tussen de sendai en de polini wielen is dat de drie gaten een milimeter ofzoiets verder naar buiten staan. Met een klein vijltje kun je zo de gaten een beetje uitvijlen.

Je kunt een tomos tandwiel nemen met een groot gat erin. Deze plaats je over de flens en met een metalen of aluminium ring schroef je het tandwiel tegen de velg aan.
en ze zijn te koop bij HZ-bromshop.
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
Plaats reactie