verslag stadskanaal
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
verslag stadskanaal
zet hier je verslag maar neer
scott deroue
scott deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
verslag
ik had vanaf woensdag tot vrijdag kamp
en vrijdag had ik een feestje , ik kwam zaterdag aan
1e kwalificatie
de eerste kwalificatie ging het naar me zin maar de tijd niet echt
28.094
2e kwalificatie
maar ik ging de tweede kwalificatie weer vooruit
27.501
en ik stond op pole positie
1e manche
de eerste race ging het stoplicht heel snel uit
en ik ben dat niet gewend dus ik had geen goeie start
3e weg maar ik ben sneller en ik ging er ook snel voorbij
en ik kon wegrijden en dat voeld wel goed
2e manche
goeie start ging als 1e weg en ree ook snel weg van de rest
en heb de rest van de race rustig aan kunnen doen .
ARAI BEDANKT VOOR DE NIEUWE HELM
VICTOR GOED GEDAAN 3E
groetjes scott
en vrijdag had ik een feestje , ik kwam zaterdag aan
1e kwalificatie
de eerste kwalificatie ging het naar me zin maar de tijd niet echt
28.094
2e kwalificatie
maar ik ging de tweede kwalificatie weer vooruit
27.501
en ik stond op pole positie
1e manche
de eerste race ging het stoplicht heel snel uit
en ik ben dat niet gewend dus ik had geen goeie start
3e weg maar ik ben sneller en ik ging er ook snel voorbij
en ik kon wegrijden en dat voeld wel goed
2e manche
goeie start ging als 1e weg en ree ook snel weg van de rest
en heb de rest van de race rustig aan kunnen doen .
ARAI BEDANKT VOOR DE NIEUWE HELM
VICTOR GOED GEDAAN 3E
groetjes scott
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Heey allenmaal ,
1e kwalificatie:
De bike liep goed en ik had een redelijke 14e tijd neergezet.
2e kwalificatie:
Weer precies hetzelfde en weer een 14e tijd neergezet.
1e race:
Ging erg goed totdat ik onderuit ging en snel me bike weer starte in de pits. Vervolgens ging ik weer het circuit op waar ik gevallen was en daarvoor ree ik volgens de knmv tegen het verkeer in
en kreeg ik een DQ ( gediskwalifiseerd ).
Ik ben het er niet mee eens, het was hooguit een waarschuwing waard. Dit is gewoon zielig.
2e race:
Ik moest starte vanaf achteraan links achter nummer 22 ofzo.
Was erg lekker in gevecht de hele tijd en zat later iedereen lekker op de hielen. Totdat ik weer antonie een ronde ingehaald had en hij me er weer niet langs liet, ik had hem er nog wel op gewezen vorige keer! ( nog bedankt voor het niet vlaggen met de blauwe vlag ! )
Maar uiteingelijk nog een mooie 11e plek weten terug te krijgen!
Kon beter maar iig ging het wel lekker, bike heel en goed geraced.
Tot na de zomerstop allenmaal.
Lars
Puchcup #54
1e kwalificatie:
De bike liep goed en ik had een redelijke 14e tijd neergezet.
2e kwalificatie:
Weer precies hetzelfde en weer een 14e tijd neergezet.
1e race:
Ging erg goed totdat ik onderuit ging en snel me bike weer starte in de pits. Vervolgens ging ik weer het circuit op waar ik gevallen was en daarvoor ree ik volgens de knmv tegen het verkeer in
Ik ben het er niet mee eens, het was hooguit een waarschuwing waard. Dit is gewoon zielig.
2e race:
Ik moest starte vanaf achteraan links achter nummer 22 ofzo.
Was erg lekker in gevecht de hele tijd en zat later iedereen lekker op de hielen. Totdat ik weer antonie een ronde ingehaald had en hij me er weer niet langs liet, ik had hem er nog wel op gewezen vorige keer! ( nog bedankt voor het niet vlaggen met de blauwe vlag ! )
Maar uiteingelijk nog een mooie 11e plek weten terug te krijgen!
Kon beter maar iig ging het wel lekker, bike heel en goed geraced.
Tot na de zomerstop allenmaal.
Lars
Puchcup #54
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
-
kleine_duivel
- spammer
1e kwali 2e,
2e kwali 3e,
1e race 3e ,toen me pa aangaf dat er nog 10 ronden waren rustig gaan rijden omdat me koppeling te hoog stond
toch nog met erg grote voorsprong de finish over.
word je verteld dat je een bril moet kopen omdat we dachten dat we een 18mm restrictie erin mochten maar het toch echt max. 16.5 was.
gevolg : DQ
2e race moest ik als 25e weg,
en ondanks wat gewéldig imbiciele aktie's van collega-rijders en een val wist ik toch 20 plaatsen op te schuiven, naar de 5e plaats.
dit omdat ik na mijn val aanpikte bij jeremy (die 1 stond en me op een ronde kwam zetten) en zo nog wat plaatsen goedmaakte.
ik ben zéér benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren na de zomerstop..
groetjes,
2e kwali 3e,
1e race 3e ,toen me pa aangaf dat er nog 10 ronden waren rustig gaan rijden omdat me koppeling te hoog stond
toch nog met erg grote voorsprong de finish over.
word je verteld dat je een bril moet kopen omdat we dachten dat we een 18mm restrictie erin mochten maar het toch echt max. 16.5 was.
gevolg : DQ
2e race moest ik als 25e weg,
en ondanks wat gewéldig imbiciele aktie's van collega-rijders en een val wist ik toch 20 plaatsen op te schuiven, naar de 5e plaats.
dit omdat ik na mijn val aanpikte bij jeremy (die 1 stond en me op een ronde kwam zetten) en zo nog wat plaatsen goedmaakte.
ik ben zéér benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren na de zomerstop..
groetjes,
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
- Erik de Wit
- forum gebruiker
- Contacteer:
- R-T,de_Haan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hee!
Rijden ging opzich wel
eerste kwalificatie ging erg slecht, ik had schoenen aan die een maat te groot was, en niet soepel waardoor ik mijn voeten niet goed kon plaatsten! ik werd in eerste kwaificatie 19e van de 21:| de 2e kwalificatie ging door dezelfde reden niet zo fijn. werd toen 17e
1e race: gestart met mijn oude schoenen vanaf 17e plaats. met de start direct achter mijn vader, kon hem goed bijhouden. maar ik kon er niet voorbij. zijn brommer liep erg verrot! maar ik kon er nogsteeds niet voorbij, de kopgroep kwam er aan, waardoor mijn vader door achterblijvers een foutje maakte, en ik binnedoor kon vliegen! ik ben 11e geworden en mijn vader 12e met een verrotte brommer!
2e race: gestart vanaf 11e plaats, me vader reed niet mee, vanwege zijn kapotte brommer! met de start kwam maikel de lange niet goed van z'n plek, waardoor ik hem neit goed kon ontwijke en tegen zijn achterwiel aanreed. het gevolg er van was dat er nog 3 man voorbij vloog. toen zat ik evenlater vast achter fokko! na 2 ronden heeft hij mij de ruimte gegeven om voorbij te gaan (nog erg bedankt!) ik heb mijn rondjes kunnen rijden, en na 2 ronden zat er niemand meer achter me!
ben 9e geeindigd!
ik stond 7e in het klassement! en ik heb uitgerekend of ik dat nogsteeds stond
vorige stand:
7 Melanie 61 punten
8 John 59 punten
9 Don 53 punten
10Maikel 50 punten
11 Bob 47 punten
12 Sjoerd 46 punten
Behaalde punten race stadskanaal
Melanie : 12
John : 4
Don 16
Maikel : 18
Bob : 21
Sjoerd : 21
Stand nu:
7e plaats: Melanie 73 Punten
8e plaats: Don 69 Punten
9e plaats: Maikel 68 Punten
10e plaats: Bob 68 punten
11e plaats: Sjoerd 67 punten
12e plaats: John 63 Punten
Spannend hoor!
Groetjes Melanie!
Rijden ging opzich wel
eerste kwalificatie ging erg slecht, ik had schoenen aan die een maat te groot was, en niet soepel waardoor ik mijn voeten niet goed kon plaatsten! ik werd in eerste kwaificatie 19e van de 21:| de 2e kwalificatie ging door dezelfde reden niet zo fijn. werd toen 17e
1e race: gestart met mijn oude schoenen vanaf 17e plaats. met de start direct achter mijn vader, kon hem goed bijhouden. maar ik kon er niet voorbij. zijn brommer liep erg verrot! maar ik kon er nogsteeds niet voorbij, de kopgroep kwam er aan, waardoor mijn vader door achterblijvers een foutje maakte, en ik binnedoor kon vliegen! ik ben 11e geworden en mijn vader 12e met een verrotte brommer!
2e race: gestart vanaf 11e plaats, me vader reed niet mee, vanwege zijn kapotte brommer! met de start kwam maikel de lange niet goed van z'n plek, waardoor ik hem neit goed kon ontwijke en tegen zijn achterwiel aanreed. het gevolg er van was dat er nog 3 man voorbij vloog. toen zat ik evenlater vast achter fokko! na 2 ronden heeft hij mij de ruimte gegeven om voorbij te gaan (nog erg bedankt!) ik heb mijn rondjes kunnen rijden, en na 2 ronden zat er niemand meer achter me!
ben 9e geeindigd!
ik stond 7e in het klassement! en ik heb uitgerekend of ik dat nogsteeds stond
vorige stand:
7 Melanie 61 punten
8 John 59 punten
9 Don 53 punten
10Maikel 50 punten
11 Bob 47 punten
12 Sjoerd 46 punten
Behaalde punten race stadskanaal
Melanie : 12
John : 4
Don 16
Maikel : 18
Bob : 21
Sjoerd : 21
Stand nu:
7e plaats: Melanie 73 Punten
8e plaats: Don 69 Punten
9e plaats: Maikel 68 Punten
10e plaats: Bob 68 punten
11e plaats: Sjoerd 67 punten
12e plaats: John 63 Punten
Spannend hoor!
Groetjes Melanie!
- desleyminibikeracing
- forum gebruiker
- Contacteer:
hey,,
voor mij begon de dag vroeg,, heel vroeg
ik moest om 5uur al me nest uit om me pa te helpen met de spulle in te laden rond half 6 gingen we dan eindelijk naar stadskanaal voor de race,onder weg heb ik lekker kunne pitte. toen we daar nou eenmaal waren gingen we bert helpen met de tent en de spulle klaar gezet. de eerste kwalificatie ging niet al te best toen ik de teiden wou gaan bekijken stond ik niet op de lijst..?
wat bleek nou... was me pa de transponder vergeten
haha maarja de 2e kwali ging nog steeds niet supper want me koppeling stond niet goed, en ik moest vanaf de 16e plek starten
. de race ging egt supper ik had een supper start en stond al gouw 8e toen in de laatste bocht moest ik wel een plekje naar voren dus ik gooide de bike voor de laatste bocht nog voor bas
en was dus 7e geworden met de 1e race
. de 2e race ging ook supper de start ging goed halve wegen de race gingen er een paar onderuit en toen lag ik 4e
toen ging jeffrey van doesburg voor me onder uit maar tegelijkerteid kwam patrick lamein en tim koopmans mij voor bij scheuren
ik was 6e geworden..
toen we thuis waren gingen we het voetbal kijken....
wat een wedstreid zeg
zondag belde me vader naar wilma de roue en die zij dat de teiden al onlinde stonden dus ik ging kijken en.... mijn dagresultaad was....5e
supper gaaf,, ik ben benuwd wat ik nu gemiddeld staa,,,
oja.. patrich gefelictieerd met de 3e plek supper gereden mattie
groetjes en tot....?
voor mij begon de dag vroeg,, heel vroeg
groetjes en tot....?
[img]http://i32.tinypic.com/izpyrm.jpg[/img]
me site www.desleyminibikeracing.nl
desley nusselein#67
seniooren standaard
blata wrs
GRC Moto
me site www.desleyminibikeracing.nl
desley nusselein#67
seniooren standaard
blata wrs
GRC Moto
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
Wat één dag..
Eerste kwalificatie ging wel goed, had een 5e tijd, net achter Niels van Doorn.
Tweede kwalificatie toen een nette 4é tijd.
Toen de eerste race, mocht vooraan starten op de tweede start rij.. Ging als 5é door de eerste bocht, werd nog net even gepakt door Niels..
Erg leuke strijd gehad met Niels, en Terrel.
Knie aan knie, kuip aan kuip..
Terrel zat me wel erg dicht op de hakken, dus liet hem ervoor bij, en ging gelijk drukken bij Niels, Ik bleef er mooi achter en kon gewoon volgen..
Toen ging ik maar 's in de aanval, had ze allebij snel te pakken en kwam netjes 4é over de Finish en hardstikke blij.
Toen werd Tim Koopmans [3é] gediskwalificeerd, en dus werd ik 3é.
Tweede race, eerste startrij, laatste plek.
Kwam niet echt goed weg, Herman kwam me voorbij.
Hij viel, en ik klapte er vol overheen, zat nog geen halve meter achter 'm.
Gauw de motor gepakt, en was helemaal gek, lag 9é.
Ik liep enorm hard ik op iedereen, Hield Tim en Tim tegelijk in, en vol op Desley af, die zag de bui al hangen en liet me er erg keurig langs ( Bedankt Des )
Toen naar Jeffrey, die toen 3é reed, reed erg hard op hem in, maar kwam er maar niet langs, toen zette ik maar 's door, raakte elkaar en lag 3é..
Toen nog even bij Jeffrey weggereden en had weer een 3e plek.
Daguitslag : 3é.
Gr, Patrick.
Eerste kwalificatie ging wel goed, had een 5e tijd, net achter Niels van Doorn.
Tweede kwalificatie toen een nette 4é tijd.
Toen de eerste race, mocht vooraan starten op de tweede start rij.. Ging als 5é door de eerste bocht, werd nog net even gepakt door Niels..
Erg leuke strijd gehad met Niels, en Terrel.
Knie aan knie, kuip aan kuip..
Terrel zat me wel erg dicht op de hakken, dus liet hem ervoor bij, en ging gelijk drukken bij Niels, Ik bleef er mooi achter en kon gewoon volgen..
Toen ging ik maar 's in de aanval, had ze allebij snel te pakken en kwam netjes 4é over de Finish en hardstikke blij.
Toen werd Tim Koopmans [3é] gediskwalificeerd, en dus werd ik 3é.
Tweede race, eerste startrij, laatste plek.
Kwam niet echt goed weg, Herman kwam me voorbij.
Hij viel, en ik klapte er vol overheen, zat nog geen halve meter achter 'm.
Gauw de motor gepakt, en was helemaal gek, lag 9é.
Ik liep enorm hard ik op iedereen, Hield Tim en Tim tegelijk in, en vol op Desley af, die zag de bui al hangen en liet me er erg keurig langs ( Bedankt Des )
Toen naar Jeffrey, die toen 3é reed, reed erg hard op hem in, maar kwam er maar niet langs, toen zette ik maar 's door, raakte elkaar en lag 3é..
Toen nog even bij Jeffrey weggereden en had weer een 3e plek.
Daguitslag : 3é.
Gr, Patrick.
DSF 40cc te koop..
-
racefanaat
- forum gebruiker
- Contacteer:
He des,desleyminibikeracing schreef:hey,,
voor mij begon de dag vroeg,, heel vroegik moest om 5uur al me nest uit om me pa te helpen met de spulle in te laden rond half 6 gingen we dan eindelijk naar stadskanaal voor de race,onder weg heb ik lekker kunne pitte. toen we daar nou eenmaal waren gingen we bert helpen met de tent en de spulle klaar gezet. de eerste kwalificatie ging niet al te best toen ik de teiden wou gaan bekijken stond ik niet op de lijst..?
wat bleek nou... was me pa de transponder vergeten
haha maarja de 2e kwali ging nog steeds niet supper want me koppeling stond niet goed, en ik moest vanaf de 16e plek starten
. de race ging egt supper ik had een supper start en stond al gouw 8e toen in de laatste bocht moest ik wel een plekje naar voren dus ik gooide de bike voor de laatste bocht nog voor bas
en was dus 7e geworden met de 1e race
. de 2e race ging ook supper de start ging goed halve wegen de race gingen er een paar onderuit en toen lag ik 4e
toen ging jeffrey van doesburg voor me onder uit maar tegelijkerteid kwam patrick lamein en tim koopmans mij voor bij scheuren
![]()
ik was 6e geworden..
toen we thuis waren gingen we het voetbal kijken....
wat een wedstreid zeg
zondag belde me vader naar wilma de roue en die zij dat de teiden al onlinde stonden dus ik ging kijken en.... mijn dagresultaad was....5e
![]()
![]()
supper gaaf,, ik ben benuwd wat ik nu gemiddeld staa,,,
groetjes en tot....?
Heb het al uitgerekend je staat nu 10e in de lijst. Dit omdat Patrick veel punten heeft weten te behalen. Hij staat nu op de 8ste plaats, 1 punt verschil met Terrel die ondanks zijn slechte tijden toch nog op de 7e staat.
Dus voor de eerste 7 is er niks verandert maar daarna wel.
groetjes Angelica
[img]http://94.100.116.16/861250001-861300000/861281701-861281800/861281795_5_NzXa.jpeg[/img]
Mijn site: www.minimotogp.nl
Mijn site: www.minimotogp.nl
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer