prijs remklauw

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

prijs remklauw

Bericht door Gast »

hoe duur is een remklauw van polini voor achter en voor voor en hoe duur is een remklauw van een ander merk wat ook op die schijven past ?
Gast

Bericht door Gast »

Jonge je bent echt dom. Als je nou gewoon ff op dat forum gaat zoeken dan staat het er al wel 30x. Als het er niet staat bel je toch gewoon een winkel op of durf je dat soms niet. :evil:

Heel dit forum word zo verneukt met al je vragen van hoe duur is dat hoe duur is dat, waar haal ik kappen enz.....

Mzzl Fred Ed Kadet
Gast

Bericht door Gast »

Ja, groot gelijk, al die n00b vragen, iemand is nu voor mij een relax forum aan ut fikse, voor echte kenners... 8)
Gast

Bericht door Gast »

oke sorry zal het voortaan niet meer vragen en tuurlijk durf ik wel te bellen way not

oke maar ik weet het al

dus sluit deze topic maar
Gast

Bericht door Gast »

relakst wa maakt ut uit want als je nie zon snelle inter netverbinding hebt is het sneller om een nieuw topic the make :evil:
Jeroen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

en dan krijg je dus het gezeur over je heen dat je gewoon effe moet zoeken...aangezien het al ongeveer 66x verteld is...

het kan geen kwaad hoor om een nieuw topic te beginnen, maar eerst heel even zoeken van tevoren op het zoekgedeelte is beter, vooral als het een logisch veel voorkomende vraag is.

ik hoop dat ik duidelijk overkom :?: :)
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
Gesloten