ik ben jesper, na een tijdje rond getuft te hebben op me 49 cc'er, wilde ik toch wat harder gaan en heb een b1 repje aangeschaft.
eerst nog even me 49 cc'er:

ziet er niet slecht uit al zeg ik het zelf.
terug naar me b1, ook ik had last van het koel probleem.
dus ik heb meteen het blokje eronderuit gehaald:

alles meteen opgeboord, ook c3 lagertjes erinen goede lagertjes bij de waterpomp.
race radiateur erbij:

nu heb ik een tijdje leuk gereden tot ik niet meer vooruit kwam, oorzaak:

dat was even minder leuk, maar ik had me hierop voorbereid, naar aanleiding van een topic wat je kon verwachten bij een b1 rep.
ik heb dus een zocchi 2 beens carbon aangeschaft, en netjes afgesteld met me toerenteller.
de toerenteller heb ik voor een paar euro kunnen overnemen en doet het gewoon goed:

na weer een tijdje lekker rondrijde, ben ik gevallen en is me zit kap gescheurt, dus nu ga ik de styling es aanpakken.
remhendel en gashandvat zijn beschadigt bij de val. me alu framedeel is ook gebroken maar dat gaat nu nog, ik heb wel al een nieuwe.
<><>ik maak zo even foto's van me bike hoe die er nu bijhangt<><>

voorvork is er nu uit omdat ik een beugeltje moest maken voor de kappen op te hangen.
nog iets wat wat minder met de bike te maken heeft.
ik heb laast de garage opgeruimt, en meteen alle gereedschappen op een bord gemaakt, wat inmiddels alweer te klein is. maar het handig als je de dingen die je vaak gebruikt zo hebt hangen.
en er is een fietslift gekomen, dat werkt erg handig.

mini update 7/7/08
Net even een LEd strip gehaald en gemonteerd:

En nu onder de bike:

vanaaf eentje in het donker, ben ik zelf wel benieuwd naar.
update 31/7/08
ik ben teug van vakantie en meteen weer verder gegaan aan het spuiten van de kappen:

karton der onder ondat het (kunst)gras niet wit mag worden
de zitkap heeft de laatste laag gehad, net als de spatborden. die aangepaste kuip heeft net de eerste gehad.
voor de LED's die aan de kuip komen moest ik nog iets bedenken voor als ik de kuip wil loshalen dat ik niet het kabeltje hoef door te knippen.
de oplossing in een USB kabel geworden:

Dit was het weer voor nu,volgende update komt als de kappen klaar zijn.
update 22/8/08
ik heb een best drukke vakantie gehad, vandaar dat ik nu pas klaar ben met mijn kappen :O
nou het mag gezegt worden: voor me eerste keer kappe spuiten is het goed gelukt!

hier hier ik de kappen heb opgehangen omdat ik de ophangpunten verloren ben doorin me kappe te zagen:

oja, ik heb de lettertjes op me banden ingekleurd, ik vind het wel vet...
dat was het weer, ik hoop binnenkort een keer de 17,5 DO carb, maar mijn school begint weer. ik ga naar het eerste op MBO, dus ik ben benieuwd
mijn lijste:
- repareren van zitkap
- de zaag zetten in me kappe
- spuiten wit/blauw
- frame wit laten coaten
- andere handvaten
- Blauwe leds
- nieuwe renhendel rechts
- gashendel
- andere carb 17,5 DO
- nieuwe achtervelg, er zit een slag in :S
update 9/11/09
ik kwam eigenlijk weer perongeluk weer bij dit forum uit, na een afwezigheid van ruim een jaar!
dat komt vooral door een verandering van intteresse, ik ben van klein(minibike) naar kleiner gegaan

en van daar, nog kleiner:

nu een jaar verder begon t toch weer n beetje te kriebelen, en ben ik weer eens de garage in gedoken. om daar te zien dan de lak het niet zo goed heeft gehouden.

op de foto zie je het niet, maar t witte van de bovenste en onderste kap is geelig geworden. nu ben ik aan het twijfelen of ik weer moet beginnen, ik heb er aan gedacht om het te combineren met een arsenaal aan led verlichting, en er meer een show bike van te maken(laat ff weten wat je daarvan vind).
nu heb ik niet zo veel meer toe te voegen behalve nog een leuke foto.

ben nu ook van plan om de volgende update binnen een jaar te doen
Groeten, jesper