is het een goed frame?
waar haal ik kokerprofiel?
wat ben ik ongeveer kwijt aan het maken van een zelfbouw
puch blok heb ik al ketting ook
mvg jeroen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

^^ komt bekend voor. lijken een beetje op mijn woorden xDkevin_racing schreef:met 300€ moet het wel lukken hoor,
je moet er alleen niet veel van verwachten,
velgen + banden + schijven = 30
remmen + voorvork + hendels = 20
frame = 50 (ongeveer, kunnen ook duurder/goedkoper zijn)
blok = 30
cilinder =50
carb = 30
uitlaat = 30
kappen = 20
klein spul = 30
tada dan kom ik uit op 290€
wel zijn dit gok prijzen, dut kan verschillend zijn. gezien de tijd van aankoop (soms is alles veel goedkoper) en natuurlijk is dit allemaal lage chinese kwaliteid.
Er zijn genoeg topic's over te lezen hoe en wat,wat de kosten zijn ect kijk even rond dan kom je vast meer te weten

Ja klopttaz22 schreef:^^ komt bekend voor. lijken een beetje op mijn woorden xDkevin_racing schreef:met 300€ moet het wel lukken hoor,
je moet er alleen niet veel van verwachten,
velgen + banden + schijven = 30
remmen + voorvork + hendels = 20
frame = 50 (ongeveer, kunnen ook duurder/goedkoper zijn)
blok = 30
cilinder =50
carb = 30
uitlaat = 30
kappen = 20
klein spul = 30
tada dan kom ik uit op 290€
wel zijn dit gok prijzen, dut kan verschillend zijn. gezien de tijd van aankoop (soms is alles veel goedkoper) en natuurlijk is dit allemaal lage chinese kwaliteid.
Er zijn genoeg topic's over te lezen hoe en wat,wat de kosten zijn ect kijk even rond dan kom je vast meer te weten
zelfs inc. mijn spellingsfout!!!
zelfbouwermini schreef:hallo ik wil een zelfbouw minibike gaan maken met de bouwtekening van john_W
is het een goed frame?
waar haal ik kokerprofiel?
mvg jeroen

zelfbouwermini schreef:ik ben vanavond begonnen met de bike ik ehb een frame buis gekocht van 25x25 is ook wel goed dacht ik;)
nog bedankt voor alle tips er staan op www.minibike.nl bij de bouwtekeningen 2 maten tussen de buizen bij het achterwiel 14cm en 15.5 welke is het?
ik gebruik een minibike achterwiel