ik ga binnenkort een minibike kopen maar ik weet nog niet of ik een race model of een cross model neem
wat zijn de verschillen tussen die 2?
en waarmee mag ik wel en niet op een kartbaan?
ik ga binnenkort een minibike kopen maar ik weet nog niet of ik een race model of een cross model neem
wat zijn de verschillen tussen die 2?
en waarmee mag ik wel en niet op een kartbaan?
groeten wouter
Je mag met allebij op de kartbaan met de crosser soms niet.
Wat wil je ermee doen gewoon voor de lol racen of gewoon een beetje crossen door het bos.
De verschillen pff motorblokjes zijn zelfde race model is eigenlijk om gewoon normaal mee te rijden en crosser om een beetje mee te crossen.
gewoon het race model!
als je gaat 'crosser' met zo eentje dan gaat ie zeker kapot!
op kartbaan valt ook bijna niet te rijden met een crosser van wat ik gezien heb!
BeRt_GRC schreef:gewoon het race model!
als je gaat 'crosser' met zo eentje dan gaat ie zeker kapot!
op kartbaan valt ook bijna niet te rijden met een crosser van wat ik gezien heb!
Met een chinees mag je niet aan officiële race's mee doen in Nederland. Wel mag je gewoon op een kartbaan trainen, en met demo's meerijden.
En met een crosser mag je meestal Niet op kartbanen trainen. Soms mag dit wel, maar omdat deze crossers zo een dunne banden hebben is het niet aan te raden!
BeRt_GRC schreef:dat weet ikw el zeker
en waar wil je LEGAAL gaan rijden met je crosser als je er zo een neemt?
want gepakt is weg en boete
Hehe Mijn minicrosser samen met me vrienden naar een park geweest werdt samen gepakt met me vriend 2maanden later hoorde k dat k de zaak had gewonnen en weer mocht ophalen en me vriend zijn crosser ook dus:)
Naja ze zeiden uw zoon heeft het zaak van 2maanden geleden gewonnen uw zoon mag de motervoertuig opkomen halen blablaa maarja de politie wou mij naaien:x