minibike tunen?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
jochem
forum gebruiker

minibike tunen?

Bericht door jochem »

hallo,

ik heb laatst een minibike voor 35 euro gekocht. maar het -puntje van de minibike is dat die maar 45 loopt. ik heb gister en vandaag uitlaat netjes gelast standaard bocht ect. alleen de demper is van gianelli. ik hoop dat er wat meer vermogen vanaf komt. hebben jullie nog tips om hem op sommige plekjes op te voeren? ik zat zelf te denken om wat te honen aan het blok en de uitlaatpoorten wat groter te maken.(me pa kan dat netjes doen heeft een boorbedrijf, hij heeft dremel enz.) maar is dat verstandig om te doen? of hebben jullie andere tips?

Mvg,

Jochem
taz22
forum gebruiker

Bericht door taz22 »

mijn tip.

ff verder zoeken dan je neus lang is.
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Boss
forum gebruiker

Bericht door Boss »

jochem..

sorry dat je deze info moet horen van iemand die minder verstand van 2 - takt heeft dan jij :P maar, als je wilt opvoeren dan moet je toch wat onderdelen gaan kopen , en die zijn meestal duurder dan jouw bike zelf, maar...
:Sowieso een NGK of champion bougie kopen want die andere is flut,
een delhorto carb(erg duur)
Bigbore kit met boosterpoort en hogedruk,
Gewoon simpelweg een groter tandwiel voor, gaat wel tenkoste van optrekken. zal niet heel veel schelen.
Carbon membramen of van iets anders kwalitatief beter dan de standaard.
En dat uitvijlen enzo, zal je minimaal vermogenwinst geven , en maakt niet uit wie het doet. het is en blijft een lastig werk en gaat vaak fout, Maar je uitlaatpoorten zijn toch wel de moeite waard met iemand die het gewoon goed kan.

GR Boss 8)
Dellorto te koop!
PM bij interesse
Plaats reactie