minibike kopen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

KDV
nieuwe gebruiker

minibike kopen

Bericht door KDV »

Hallo ik wil graag een minicrosser kopen van ong. 100 euro hebben jullie misschien een advies ofzo ik heb ook een chinese gezien maar ik weet niet of die goed zijn (hij heeft wel vering) alvast bedankt) 8)
demet
forum gebruiker

Bericht door demet »

al die minicrosser zijn chinees en voor 100 euro heb je der zeker 1 leuk om mee te beginnen alleen je mag der niet mee op de kartbanen en racers wel en die chinesen gaan nog wel x kapot ervaringen maar als je niet bang bent voor vieze handel leuk dingetje om mee te beginnen
*Nieuw* sendai Nunchaku
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=27787
KDV
nieuwe gebruiker

Bericht door KDV »

Ja oke maar ja ik ben nog maar 11 :P dus
maar hij is wel goed om te beginnen want ik heb niet echt heel veel ervaring. maar ja je kan er wel op parkeerplaatsen ofzo mee rijden als je toestemming hebt. maar ik denk dat ik wel eentje ga kopen bedankt nog hea.
*minibiker*
forum gebruiker

Bericht door *minibiker* »

Ik was ook 11 toen ik een minicrosser kocht ...
Maar het is wel grappig:P
1to3
forum gebruiker

Bericht door 1to3 »

KDV schreef:Ja oke maar ja ik ben nog maar 11 :P dus
maar hij is wel goed om te beginnen want ik heb niet echt heel veel ervaring. maar ja je kan er wel op parkeerplaatsen ofzo mee rijden als je toestemming hebt. maar ik denk dat ik wel eentje ga kopen bedankt nog hea.
als je op parkeerplaatsen gaat rijden is het msichien handiger om een minbike te nemen ? :O crosser is namelijk soort van bedoel voor kleinehobbeltjes etc .. :) , ( niet dat je neit op parkeerplaats kan hoor )
KDV
nieuwe gebruiker

Bericht door KDV »

Tja ik hoef niet perse op ruw terrein te rijden maar daar zijn ze wel voor gemaakt :P. maar op de dijk kan je ook rijden maar dan loop je het risico dat politie komt en dat is een groot probleem. maar is de chinese minibike nou goed ?? en trouwens mijn broer die heeft al een scooter dus hij kan wel aan dat ding sleutelen :P
1to3
forum gebruiker

Bericht door 1to3 »

KDV schreef:Tja ik hoef niet perse op ruw terrein te rijden maar daar zijn ze wel voor gemaakt :P. maar op de dijk kan je ook rijden maar dan loop je het risico dat politie komt en dat is een groot probleem. maar is de chinese minibike nou goed ?? en trouwens mijn broer die heeft al een scooter dus hij kan wel aan dat ding sleutelen :P
heb zelf ook een china bike , er zal waarschijnlijk wel wat kapot gaan , maar dat is allemaal te vervangen , voor mij zijn chinesen prima, maar je moet zelf weten of je het er voor over hebt om aardig wat te sleutelen ;)

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=5963
is wat handige info ovr chineesjes :)
KDV
nieuwe gebruiker

Bericht door KDV »

ja als ik het geld bij mekaar heb en mijn vader overtuigd om me te brengen :p
ga ik hem kopen, trouwens ik ga een 2de hands crosser kopen,onderedelen kan je ook nog gewoon bestellen dus .....
1to3
forum gebruiker

Bericht door 1to3 »

KDV schreef:ja als ik het geld bij mekaar heb en mijn vader overtuigd om me te brengen :p
ga ik hem kopen, trouwens ik ga een 2de hands crosser kopen,onderedelen kan je ook nog gewoon bestellen dus .....
precies ,

maar van markt plaats ? heb je linkje oid ? :P
KDV
nieuwe gebruiker

Bericht door KDV »

ja kijk dan http://link.marktplaats.nl/221299091 het was eerst bieden nu is hij 60 :lol: :lol: :D hoplijk krijg ik het voor mekaar maar is tie goed ???
KDV
nieuwe gebruiker

Bericht door KDV »

Maar ik woon in dordt en hij in NB is wel een lange rit, met het is wel erg goedkoop voor een crosser :P in denk dat ik mijn spreekbeurt erover gah ouden :p trekt veel aandacht togg ?
KDV
nieuwe gebruiker

Bericht door KDV »

trouwens zijn die dingen schakel ???
Boss
forum gebruiker

Bericht door Boss »

Nee,
Dellorto te koop!
PM bij interesse
Subito
Moderator
Moderator
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Bericht door Subito »

Crosser moet je wel rekening mee houden dat die niet zijn toegestaan op kartbanen he.
Dus alle verantwoordelijkheid om een plek te vinden waar je kan/mag rijden ligt bij jou!

Gr. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
demet
forum gebruiker

Bericht door demet »

sommige kartbanen wel;)
*Nieuw* sendai Nunchaku
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=27787
Plaats reactie